Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg mistet i sen abort i uke 14 den 23 mai.. fikk beskjed av legen å ikke ha sex på 14 dager, men etter det måtte vi bruke kondom.. er det noen andre som har opplevd det samme.. lurer på hvor lenge vi må bruke kondom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hos meg ble det oppdaget i uke 18 på ul. babyen hadde da vært død i ca 3-4 uker. Jeg fikk bare beskjed om å ikke ha sex før blødningene ga seg, og at det nok var lurt å vente en mens, men det var kun pga lettere å beregne evt. ny termin.

Fikk ikke beskjed om kondom.

Håper det går bra med deg, og lykke til videre!

Skrevet

Hei ! jeg måtte også føde en død datter ca 20 uker på vei, di nevnte hverken at man ikke kunne ha sex eller kondom di anbefalte bare at man hadde to mens før man gjorde seg gravid igjen pga for kroppen sin skyld.

Skrevet

hei takk for svaret. jeg ringte inn på riksen i dag og spurte de.. de sa at så lenge jeg ikke blødde så kunne jeg ha sex, kondomen var bare for å beskytte mot infeksjon. de sa til oss at vi ikk trengte å vente på mensen..

Skrevet

jeg mistet min datter i mras i år. legen mente at jeg skulle vente i 6 mnd pga sorgprossessen, men jeg og samboern har funnet ut at vi ikke vil vente med å prøve.. vi mistet i uke 35.2... savnet er stort, men tommrommet etter en liten baby er enda større, så tanken på en baby i magen gjør at jeg blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går.. hvis jeg blir gravid så vet jeg at kroppen min er klar for et nytt svangerskap.. så stå på jenter... hør på legen, men ikke glem å høre på eg sel og din gode halvdel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...