Mamman til M&E Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Noen nick er jo helt opplagte men noen av dere har nick som ikke er så opplagte for andre......betyr det noe spesielt? Bare nysjerrig jeg :-)
konvall Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Nicket mitt er navnet på verdens beste fotballspiller.
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Har du lest Tommy og Tigern? Når Tommy tar på seg kostymet sitt og blir SuperTommy, da strekker han hånda i været, sier "ka-ping!" og suser avsted på oppdrag
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Hadde dilla på saftis da jeg gikk gravid derfor icepop, resten sier seg vel sjøl.. hihi
Lonely Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg valgte navnet pga at jeg er enslig forsørger!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Det betyr noe sånt som "drittkjærring" eller småfalsk:) ( Etter Metallicas "Sweet Amber" fra St.Anger albumet)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Kaller jentene mine for "nuttene" mine...eller når jeg bare kaller en det "nutta mi":) Het bare NuttaMi* før jeg fikk Olivia, så slang jeg på +Olivia...Men tenker det kanskje er dårlig gjort for ho eldtse, hehe, neida...hun er jo nutta mi:)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Jeg heter Tilla jeg, orginalt nok, og mellomnavnet mitt begynner på b... Datteren min er liten og heter Embla. 1pp, tja, den er selvforklarende...
manonym Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Eh, roter meg inn på en tråd jeg ikke trenger å svare på siden mitt er rimelig selvforklarende, men tillab, jeg vet ikke hva 1pp betyr.. Uvanlige navn dere har forresten, men fine=)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Meg og begynnelsen av navnet til min datter, og sammen er vi rett og slett dynamitt
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Vintergutt; 1pp betyr første (1) prøve(p) periode(p) Altså at jeg prøver å lage meg en til med rart navn;) Hihi... Tilla er forøvrig gammelnorsk, Embla er norrønt og blir det jente neste gang skal hun hete Eira. *skrytskryt*
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Hva hvis gutt da Tillab??? Blir det Ask?? hihi syns forresten både Embla og Eira er nydelige!
manonym Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Okei, da er jeg med!=) Er ikke så mye inn i de begrepene som blir brukt her ang å prøve å bli gravid, slapp noe planlegging vi så=) Så fint da! Hvis det blir gutt da???
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Fremdeles norrønt, Balder er førstevalget, deretter Brage.
Bleikfeit.no Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 He he... Litt ømt tema det der. Skjønner ikke hvorfor du spør om sånnt asså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå