Gå til innhold

myggnetting foran vinduet på barnets rom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde sånn som borrelåsen var festet til vinduet med dobbelsidig tape, og myggnettinga ble festet med borrelås, den var spesialsydd etter mål, men det var til dær vi bodde før, og det var x en min som fikk tak i det, så jeg aner ikke hvor fra.

Er det noen andre som vet? skulle gjerne hatt slikt igjen, for de var super.

Annonse

Oi, det hørtes jo helt genialt ut med den der borrelås-greia!!

Kanskje man kan lage noe sånt sjøl..? Kjøpe borrelås med teip på baksiden (fins det?) sånn at man kan lime den fast i nettingen og karmen, og bare borre den av og på når man skal åpne og lukke vinduet...?

Vi har også myggnetting festet med borrelås til soveromsvinduene. Jeg kjøpte den i metervare på en gardinbutikk....både borrelåsen og selve myggnettingen. Er livredd for edderkopper og hadde derfor ikke sovet godt uten...speielt ikke når det er varmt og vinduene må stå oppe:)

Annonse

Apoteket bestilte til oss:) Men det kalles pollen-nett... Vet ikke om det er det samme. Har det ikke på vinduet til gutten, men har det på vårt vindu. fluer og mygg har vi aldri merket noe til i denne leiligheten, verken på vårt eller hans rom...

Jernia selger myggnetting med borrelås. Tror det var litt over 100-lappen for ett vindu.

Men jeg har sett at det finnes myggnetting med strikk rundt hele kanten, som hektes på 4 knagger/kroker som er i hvert hjørne på vinduet. Jeg er fortsatt på jakt etter sånne, da jeg synes det med borrelås ikke funker så bra. (Har blitt hull i nettingen etter av-på-av-på ettersom jeg åpner/lukker vinduet etter temperatur.)

Noen som vet hvor det selges netting med strikk og knagger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...