Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg ringslynge, og jeg er kjeeeemoefornøyd så langt. Gått lang tur med lille troll i den i dag:)

Moro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er ringslynge?

Skrevet

grattis! velkommen etter, pass deg så du ikke får dilla;)

Skrevet

grattis... jeg fikk min Mei Tai i går.. gikk lang tur i dag i skogen... deilig

Skrevet

Leste nettopp om slynge. Hvor får man kjøpt den og hvor mye koster den? Hvor gamle er barna deres?

Skrevet

Grattis jeg har det også å er kjempe fornøyd,,lille gull stortrives og i dag har han ligget i den mens jeg støvsuget hus.....

Skrevet

Grattis!!

våre troll er like gamle, så da er kanskje dette noe for meg også?? jeg bare får en skummel følelse av at mitt aktive lille troll ikke hadde funnet seg i å være fastbundet på magen min lenger..

noen spm bare...

hva er dette for noe?

hvor lenge kan den brukes?

pris?

må man ha fagbrev i knyting og snurring???

henger de på mage/rygg??

Skrevet

Kjøpte den på foreldre og barn messa for den latterlige sum av 300 kroner!

Elendig mamma; too late... Det var virkelig noe HELT annet enn babybjørndritten...

Til du som lurte på hva en ringslynge er sjekk ut www.babyslynga.no

Min har riktignok mye mindre hale enn de fleste avbildet der:)

Skrevet

Jeg har en liten propell, men sitte i den og være med på alt som skjer er bare dritkult visstnok!

Så til spmrekken;

Det er et langt tøystykke holdt sammen av to ringer.

Den kan brukes til ca 3 år (dvs til DU ikke orker mer) Stoffet og ringene tåler ca 100 kg;)

Jeg ga 300, men det er billig.

Den kan kjøpes ferdig "montert" hvis ikke er det bare et tøystykke som skal gjennom to ringer, veldig enkelt. Og når den først er satt sammen er det ikke noe mer pell, da drar man i halen for å justere. Enklere enn babybjørn, er jo bare å slenge den over skulderen og putte ungen oppi.

Den kan brukes på mage og hofte, usikker på rygg, har ikke lest ferdig folderen ennå:P

Skrevet

kjøpte også ringslynge for leeeenge siden. Men den ligger nå bare og støver ned. Fikk det ikke ordentlig til. Junior likte ikke å bli puttet oppi. Kanskje jeg styrte på for mye. Har prøvd et par ganger i senere tid (ha ham "sittende" på magen ansikt mot meg) men jeg føler jeg får ikke strammet godt nok under rumpa og at skal falle ut/gjennom. Arrrg. Bortkastede penger synes jeg.

Skrevet

Gratulerer! Håper du får masse nytte av den, slik jeg har hatt med den til jenta mi =) Hun er 8 mnd, og storkoser seg i den =) Hun liker best å sitte med beina i kors (lotusstilling) og se ut. Er litt nysgjerrig av seg, og må få med seg alt, hehe..=)

Skrevet

så morro at du fikk kjøpt deg noe bæretøy på messen tillab. de ringslyngen er helt supre. bruker min masse.!! prøvde å se etter dere er inne. men var ikke lett å finne noen.

Skrevet

Gratulerer!

Vi hadde ringslynge til å begynne med og syntes den var grei nok, men ble "frelst" da vi prøvde mei tai.

Men jeg vet om mange som elsker sine ringslynger. :)

Skrevet

Hva er forskjellen på mei tai og ringslynge??

Skrevet

En ringslynge bæres over en skulder.

En mei tai ser litt mer ut som en BabyBjørn - et firkantet tøystykke med tøystropper som knytes rundt den voksnes kropp.

Se forrsten på www.tettinntil.com på bildegalleriet, så der du mye bedre enn jeg greier å forklare! :)

Skrevet

Synd det ikke finnes sånt for tvillinger

Skrevet

Du kan bære tvillinger om du har to slynger.

Skrevet

En i vogn og en i mei tai? Og byttes på det? Sånn skal jeg gjøre det når jeg passer en venninnes barn på samme alder som barnet mitt.

Skrevet

Jeg synes det gjør så vondt i skulderen å ha henne der mer enn 5 minutter, selv om hun "bare" er 8 mnd. Hvordan er det med en 3-åring lurer jeg på... Men kjempefin til nyfødt. Hadde kolikk og roet seg helt ned i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...