anonymus 2 små Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har nå vært tett i nesa over en uke, og blir gal. Bruker nesespray om natta ellers føler jeg at jeg blir kvalt, men på dagen bruker jeg saltvann, men det hjelper ikke i det hele tatt... Håper ikke dette vare i flere mnd... hater å være tett i nesa!!!!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Har det akkurat likedann. Vært slik i 2-3 uker nå, men det begynner å gå over. Så håper det gir seg helt, får jo ikke sove ordentlig. Jeg brukte nesespray i 10 dager å gikk så over til Livostin som ikke ødelegger slimhinnene i nesa. Bruker det bare når jeg legger meg, ellers bruker jeg saltvannspray, men den hjelper ikke særlig nei.
Marius og mamma'n hans Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg ble skikkelig tett i går og i dag er jeg enda værre... Håper ikke dette varer lenge altså... Ikke er jeg i kjempe form heller...
anonymus 2 små Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Får panikk når jeg er tett, føler at jeg ikke får puste ordentlig... Men en fordel med det er jo at jeg ikke lukter noe særlig da Blir jo kvalm av de meste lukter..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Heldig du da! Jeg lukter selv om jeg er tett i nesa jeg, har aldri mista luktesansen, men så er jeg utstyrt med spesiell god luktesans, ikke at det er noen fordel for tiden akkurat, hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 ja men tror det er alergisk reaksjon - ikke hver dag og kan gå over kjempe fort. Men slet med konstant tett nese på slutten av mine alle tre svangerskap - hater også å gå tett i nesen. Får ikke puste skikkkelig ja og ihvertfall ikke sove skikkelig. Håper eg kommer langt før eg begynner å bli tett...
*Vetlis* Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Jeg sleit med tett nese i 3-4 uker! Trodde jeg hadde fått skikkelig pollen anfall jeg :-( Brukte nesespray om natten, men prøvde å ha en pause innimellom ( det var ikke lett) ! Men trøst deg med at det går over igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå