Gå til innhold

Andre i Januarklubben så vente barn nummer 3?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Eg e bare litt nygjerrig.

Kanskje me kan komme med noen gode råd te hverandre om hvordan vi ser på det å ha 3 barn i huset.

Når det gjelder meg så var ikke dette svangerskapet planlagt men eg ser på det så koseli at de to som blir så tette kan få stor glede av hverandre senere.

Tror det vil bli travelt til å begynne med ,men når de blir større slik at de kan leke med hverandre tror eg faktisk at det e lettere å ha to enn bare en...

Hun eldste på 4 år er ei slik type at hun kommer nok til å være "sjefen over alle sjefer" i familien.

Merker allerede tendenser til det. Hun føler seg bare såååå stor da og vil nok føle seg enda større når det blir to stk å være sjef til...

 

Glede meg te å høre fra dere andre som venter barn nummer 3....

 

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også nr. 3 og det var heller ikke planlagt. Hadde i utgangspunktet bare lyst på to, en storebror på 6 og en lillebror som nå er 8 mnd. Storebror digger lillebror og lillebror kommer til å se opp til storebror. Men hvordan går det når de kommer en liten til?? Blir det da til at storebror holdes utenfor de tette båndene som de to yngste sikkert knytter. Ikke lett dette her... Håper på en måte at det blir en jente denne gangen, for det ser jeg for meg at blir det enkleste. De to eldste har kjønnet til felles, mens de to yngste har alderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi venter også barn nr. 3. Har en jente som snart blir 7 år, og en gutt som snart blir 15 mnd. Hadde planlagt en til, men kanskje ikke så fort. Jeg tror nok det vil gå helt fint, selv om de blir tette, travelt, men med mye moro...

Lykke til jenter.

 

Klem fra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr.3:) Blir en skikkelig attpåklatt,da vi har ei på 18

og ei på 11 fra før......men veldig planlagt og veldig ønsket.

Kommer nettopp fra ul,og krabaten var i fin form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Venter også nummer 3. Blir spennende. Det viktigste her i huset blir nok å få rutiner som blir greie å følge, så skal det veø gå bra.. men blir travelt de neste 10 åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg venter også nr. 3. Det blir spennende. Har alltid sagt at jeg ønsker meg tre barn. Har ei jente på 11 og en gutt på 6 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi venter også nr. 3 og gleder oss veldig. Har ei jente som snart runder 6, og en gutt som snart blir 3. Regner med å bli trebarnsmor i midten av januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann;-)

 

venter barn nr 3 ja. det var ikke planlagt,men sån kan det gå:-)

Har ei jente på 3.5 og en sønn som akkurat ble 1 år. har foreløpig termin 9 januar. var på ul på torsdag å alt sto bra til med den lille:-)

er mye kvalm og humøret svinger opp og ned hele tida.. stakkar samboeren min...men d blir bedre etter hvert da heldigvis..

lykke til alle sammen..:-)

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Vi venter også nummer 3. Ikke direkte planlagt, men vi hadde jo snakket om det. Har en på 3 1/2 og en på 1 1/2 fra før.

Så vi vet iallefall hva vi skal gjøre på de neste årene....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nr 3 og det var planlagt (og spriren ble til på første forsøk...:) :) :) ). Det blir 3,5 år fra mellomste til minste og nesten 7 år fra eldste til yngste, så relativt bra spredning.

Har ingen anelse om hvordan det blir med 3 barn i huset, men vi har alltid visst at vi ville ha 3 barn..........:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere !

Vi venter også nr 3. Ikke planlagt i det hele tatt, men etter å ha fordøyd det med samboer syns vi begge det er veldig hyggelig. Barna våre på 12 og 6 er strålende fornøyde. Jeg føler at selv om graviditeten var helt uventet da jeg har hatt spiral i flere år er dette sistemann som bare skulle komme. Vår familie sirkel er nå sluttet og vi alle 4 venter spent på siste mann som kommer i begynnelse i januar. Om to uker skal vi ul og det gleder jeg meg til. Godt å se babyen før vi reiser på ferie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vi venter nr4! Det var ikke planlagt men vi gleder oss. fra før har vi 2 jenter på 6 og 2 år og en gutt på 7mnd. jeg vet ikke når jeg har termin jeg fullammet og hadde ikke fått tilbake mens men, legen min tror termin er i begynnelsen av januar. jeg stortrives som 3barns mor og nå er vi veldig spente på hvem som er i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Venter nr 3+4 . tvillinger var ikke helt i planen når jeg har en på 6 år og en på 21mnd. Men skal nå gå fint ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei-æ vente barn nr.3-har en jente på 9år og en sønn på 4,5år og 2 stebarn som er jenter på 5år og 8år..glæde mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og barn nr. 3. Litt som å begynne på nytt igjen da det er så lenge siden sist... Har ei jente på 17 og en gutt på snart 8 år. Heldigvis ble det klaff. Babyen var planlagt og vi har prøvd i snart 3 år....Vi gleder oss forsiktig. Er bare 9 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...