Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 bytta over på hipp i dag, men uansett hvor lenge og godt jeg rister så er den klumpette??? er det sånn at pulveret MÅ i først?? er det derfor? da blir det jo veldig tungvindt og få rett tempratur på vannet? siden det skal være 50-60 grader? noen som veit?
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Høres ikke riktig ut. Det skal løse seg opp relativt lett uansett hva du putter først og sist. Har du noe nød-mme, så kan du sende pakka i retur og si at du ikke er spesielt fornøyd med den.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Hvis du ikke har noe nød-mme i huset så selger de det på bensinstasjoner. Hvertfall Nan på Statoil.
konvall Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Har brukt Hipp i 3 mnd. Har aldri hatt klumper i melken. Jeg tar pulveret i etter jeg har varmet opp vannet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 hmm, prøvde med en ny pakke, men den var akkuratt samme. Men var laga på samme tidspunkt også da... Men er det slik at det må være 50 grader p vannet når man tar i pulveret da? Vi bruker termoser og de kan vell ofte bli mindre enn 50 grader når vi blander.. hm, får prøve ut etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå