Knøttefrøken Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 kan jeg bruke dette i svangerskapet? jeg har en del vondt i ryggen for tiden og da hjelper det somregel med et par piller... er dette skadellig? har selvfølgelig kastet pakningsvedlegget på pakkene så jeg er litt usikker her
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 paracet er jeg 100 % sikker på at du kan ta, pinex er jeg nesten sikker på... Ibux skal du styre helt unna. Er det ikke en side som heter felleskatalogen.no , der du kan sjekke slikt? Tror det altså..
"gullet" Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 hold deg til paracet, jeg har måttet brukt en del selv pga nakkeplager, grønt lys fra legen v moderat bruk av dem. det er ikke påvist noe skader på foster v bruk av paracet
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Paracet har eg selv tatt 1 eller 2 tabletter av hver dag siden torsdag på grunn av vond rygg - jobbet alt for hardt i hagen og fikk en knekk. Begynner å bli bra nå.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Det er nøyaktig det samme i paracet og pinex... og de kan trygt tas begge to. Jeg fikk beskjed om det både av lege og på apotek.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Så bra! Jeg har lurt på det sjøl! Og god bedring med ryggen, Pia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå