Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg legger han for kvelden gråter lille gutt litt...først sutring og noen ganger går det over til gråt...

han har akuratt spist g rapet og ny bleie,....hvor lenge kan jeg la han ligge og gråte???

han er 5 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 uker? Ikke i det hele tatt! Ta ham opp, da!

Skrevet

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, men jeg hadde ikke latt min 5 uker gamle knert ligge å grine. Altfor tidlig synes jeg. Her blir de tatt opp så å si med en gang.. men det er nå meg.

Skrevet

Sutring; flere minutter. Grining ville fått meg til å plukke ham opp med en gang. I den alderen kan det komme til å bare bli værre om du lar ham grine.

Skrevet

Anonym, det er bare piss!

La gutten sutre, du kan også la det gå over til gråt, men ikke lengre enn MAX 2 minutter. (det er min mening, ingenting vitenskapelig)

Men husk at det er en veeeldig liten tass dette her og han kan rett og slett ha behov for nærhet også.

Skrevet

En fem uker gammel baby plukker man da opp når h*n begynner å gråte...!

Skrevet

Enig!

Ikke vær redd for å skape "dårlige vaner" - du skaper heller trygge rammer der barnet opplever å bli ivaretatt.

Skrevet

Det tar jo litt tid å lære seg "språket" til de små. Sutring har de ikke vondt av, men hvis det er en form for gråt type "jeg trenger kos" eller noe sånt er det best å plukke ham opp slik at han føler seg trygg :)

Skrevet

Jeg ville ha plukket ham opp, bare 5 uker, trenger masse trygghet.

Skrevet

han er en skikkelig kose gutt og han får masse nærhet. har latt han sutre i max 2 min før jeg tar han opp...

kan jo ikke ta han opp så fort han lager en bitteliten lyd

Skrevet

Nei, det var det ingen som sa du måtte heller..

Skrevet

Jeg hadde aldri latt en 5 ukers baby ligge å gråte. En starter ikke med grenser i den alderen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...