Mamma`N Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 når jeg legger han for kvelden gråter lille gutt litt...først sutring og noen ganger går det over til gråt... han har akuratt spist g rapet og ny bleie,....hvor lenge kan jeg la han ligge og gråte??? han er 5 uker
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 5 uker? Ikke i det hele tatt! Ta ham opp, da!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, men jeg hadde ikke latt min 5 uker gamle knert ligge å grine. Altfor tidlig synes jeg. Her blir de tatt opp så å si med en gang.. men det er nå meg.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Sutring; flere minutter. Grining ville fått meg til å plukke ham opp med en gang. I den alderen kan det komme til å bare bli værre om du lar ham grine.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Anonym, det er bare piss! La gutten sutre, du kan også la det gå over til gråt, men ikke lengre enn MAX 2 minutter. (det er min mening, ingenting vitenskapelig) Men husk at det er en veeeldig liten tass dette her og han kan rett og slett ha behov for nærhet også.
Ane** Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 En fem uker gammel baby plukker man da opp når h*n begynner å gråte...!
moo Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Enig! Ikke vær redd for å skape "dårlige vaner" - du skaper heller trygge rammer der barnet opplever å bli ivaretatt.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Det tar jo litt tid å lære seg "språket" til de små. Sutring har de ikke vondt av, men hvis det er en form for gråt type "jeg trenger kos" eller noe sånt er det best å plukke ham opp slik at han føler seg trygg
Synnøve Finden Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Jeg ville ha plukket ham opp, bare 5 uker, trenger masse trygghet.
Mamma`N Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2007 han er en skikkelig kose gutt og han får masse nærhet. har latt han sutre i max 2 min før jeg tar han opp... kan jo ikke ta han opp så fort han lager en bitteliten lyd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Nei, det var det ingen som sa du måtte heller..
Mamman til M&E Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hadde aldri latt en 5 ukers baby ligge å gråte. En starter ikke med grenser i den alderen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå