Gå til innhold

Skulle hatt termin idag jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå. Hadde SA i oktober og det er vel lang nok tid til å lege såret antagelig da. Faktisk veldig rart å tenke seg at jeg kanskje hadde ligget på fødestua akkurat nå, og livet ville vært veldig annerledes med en liten baby i tillegg til den vanvittig trassige 2-åringen vår. Men jeg ønsker jo at det var slik...det er derfor jeg er her fremdeles!

Har IKM 5.juni og er veldig spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da:( håper den sitter nå da!! hadde en sa den 15. mai jeg da,håper jeg blir fort gravid igjen,men det ser ikke ut som det er tilfellet hos deg:(

Skrevet

Jo egentlig, ble gravid igjen på 3.forsøk etter SA, men da var det svangerskap utenfor livmoren. Ble operert i mars, og har nå bare en eggleder, regner med at det kan ta lenger tid nå da. Men håper! :) Krysser fingrene for deg da, trist med SA, men sannsynligvis er det jo noe galt med fosteret når man mister (og ikke har mistet tidligere). Det trøstet jeg meg med i allefall. Når har du IKM?

Skrevet

Hmmm... Rart å tenke på, men bra at tiden har leget såret ganske bra som du sier. Håper du er gravid igjen snart, og at det da går bra :-)

Da jeg leste dette kom jeg plutselig på at om jeg hadde blitt gravid i 1. pp så hadde vi hatt et lite nurk på 2 mnd her nå. Rart.

IKM 7. juni her. Ekstra spent denne gang pga lap og dobbel pergokur...

Kjenner du noen symptomer da? Er jo bare 2 dager igjen til IKM for deg.

Skrevet

huff da,du er nå uheldig å da!

tror jeg har ikm engang mellom 10-12 juni.

har heldigvis en sønn fra før av,mye trøst i det.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...