Dizzie_mortil3 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 ....men det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå. Hadde SA i oktober og det er vel lang nok tid til å lege såret antagelig da. Faktisk veldig rart å tenke seg at jeg kanskje hadde ligget på fødestua akkurat nå, og livet ville vært veldig annerledes med en liten baby i tillegg til den vanvittig trassige 2-åringen vår. Men jeg ønsker jo at det var slik...det er derfor jeg er her fremdeles! Har IKM 5.juni og er veldig spent...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 huff da:( håper den sitter nå da!! hadde en sa den 15. mai jeg da,håper jeg blir fort gravid igjen,men det ser ikke ut som det er tilfellet hos deg:(
Dizzie_mortil3 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Jo egentlig, ble gravid igjen på 3.forsøk etter SA, men da var det svangerskap utenfor livmoren. Ble operert i mars, og har nå bare en eggleder, regner med at det kan ta lenger tid nå da. Men håper! Krysser fingrene for deg da, trist med SA, men sannsynligvis er det jo noe galt med fosteret når man mister (og ikke har mistet tidligere). Det trøstet jeg meg med i allefall. Når har du IKM?
babyT Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hmmm... Rart å tenke på, men bra at tiden har leget såret ganske bra som du sier. Håper du er gravid igjen snart, og at det da går bra :-) Da jeg leste dette kom jeg plutselig på at om jeg hadde blitt gravid i 1. pp så hadde vi hatt et lite nurk på 2 mnd her nå. Rart. IKM 7. juni her. Ekstra spent denne gang pga lap og dobbel pergokur... Kjenner du noen symptomer da? Er jo bare 2 dager igjen til IKM for deg.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 huff da,du er nå uheldig å da! tror jeg har ikm engang mellom 10-12 juni. har heldigvis en sønn fra før av,mye trøst i det. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå