nybaby09 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Gubben har dratt til utlandet for noen dager med Røde Kors og mini sjefen er hos mammaen sin, så jeg har rolige dager her hjemme Begynner å merke graviditeten og synes at det er godt å ha noen dager for meg selv sånn litt til ettertanke og det å få puslet litt med forberedelsene. Vi har fått plass på fødselsforbredende kurs som starter 11 juni og det tror jeg kan være godt, det å møte andre i samme setting samt få en omvisning på føden. Jeg er jo førstegangs og har ikke fått se bak i kulissene på føden før he he. Ellers så har engangsstønaden kommet fra NAV så jeg har fått meg noe sommerklær, så vi må oppgradere badet litt og få på plass siste rest av babyutstyr som vi ikke kan ønske oss. Vi gleder oss også til UL som vi får nå rundt uke 33, lenge siden vi har fått en titt på mirakelet. Magen min ligger under normalen, så det er alltid greit med en ekstra sjekk, men han sparker hele dagen og natten så jeg tror nok at han er i form Ellers så har jeg kynnere gjennom hele dagen, begynner å bli vant med dem nå så jeg tar bare en liten pust i bakken når de blir vonde. Ja så livet er jammen ikke værst om dagen, jeg håper at dere andre og koser dere med magene og har en avslappende helg i finværet!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå