Gå til innhold

Dere som el-tester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe angående el-tester. Jeg har i dag tatt en fra Billige-Teste.dk der teststreken var svakere enn kontrolltesten, altså negativ. Men skal jeg nå teste hver dag frem til jeg finner el? Og bør vi ha sex hver dag nå, eller vente til el-testen er positiv for å "samle opp" sædceller?

Mye rart jeg lurer på, første pp jeg tester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Du bør teste hver dag fram til du får positiv test. Om dere bør ha sex hver dag eller ikke, må du nesten se selv. Men svømmerne kan overleve lenge, så det kan jo være greit å sende inn noen doser før du får positiv test også. Tror ikke det er nødvendig å vente (for å samle opp sædceller) hvis ikke mannen har dårlig sædkvalitet.

Lykke til, og kos dere!

Skrevet

Heisann!

Jeg er også ny og har min første pp. Mange spørsmål som dukker opp. Lurte også på det samme som deg. Fikk svak strek idag og sitter å har murringer nederst i magen, livmoren. Samboeren min er ute å fester idag, men jeg ba han om å ta det med ro. For i morgen og i dagene fremover må han kunne prestere! hehe.. Men han synes det er litt gøy han også da. ;o)

Mange spørsmål man har. Ofte jeg føler jeg burde vite svaret selv, men det er slike ting jeg ikke har tenkt på før det har vært aktuelt å begynne å prøve selv! Har jo alltid hørt om eggløsning, mens osv.. men liksom aldri hørt odentlig etter.. Nå higer jeg etter info og spør masse. Godt vi er flere!!

Skrevet

Takk for svar:)

Vi får hjelpe hverandre vi som lurer, greit å ha noen å spørre når det dukker opp noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...