Gå til innhold

2-åringen vår klatrer utav sprinkelsengen sin når vi skal legge han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette er en periode som mange foreldre må gjennom med barna sine. Det jeg lurer på er: Hvor lenge kan vi regne med at han kommer til å holde på sånn? Dager? Uker? Han begynte med det i går, holdt på nesten 2t før han la seg til. I dag holdt han "bare" på i 50 min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår toåring begynte med det samme i påsken. Løftet han bare inn igjen og sa det var natten. Han holdt på sånn en stund til han skjønte at han ikke fikk stå opp igjen. Han kommer fremdeles ut av sengen til tider, men han blir fulgt inn igjen. Nå tar det max 7 min å få han til å bli liggende. Er nok bare en periode hvor de prøver seg fram.

Skrevet

Da bør du bytte til vanlig seng så han ikke slår seg. Det har vi gjort enda han ikke klatret ut av sprinkelsenga. Prøvde først me å la han sti opp og legge han tilbake, men ble drittlei og gav opp til slutt. Nå har vi festet seler i senga som vi tar på om han ikke ligger i ro. Etter et par minutter tar vi de av. (Han roer seg med en gang han får de på så det er ikke så forferdelig som det høres ut). Etter at vi tar de av ligger han i ro. Vet flere som har brukt seler.

Skrevet

Vi byttet til stor seng. Det funker fint, og da skader hun seg ikke! Og sparer armer or rygg hos mamma og pappa... Hun kan jo klatre oppi igjen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...