Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi fortalt til alle at vi skal bli foreldre! Det begynte med at jeg fikk en melding i går, fra en venninne, hvor hun bare spurte om jeg var gravid. Da jeg spurte hvorfor hun trodde det, sa hun at hun hadde hatt en følelse av det den siste tiden. Jeg svarte "neida.." men må innrømme jeg ble litt stresset. Videre snakket jeg med en venninne i dag, og hun sa "er du gravid? Alle tror det? Vi har sååå en følelse av det!" Utrolig rart siden jeg virkelig har prøvd å holde det skjult.. Men da ble meg og min kjære enige om at poenget var borte - det ville jo ikke bli en overraskelse likevel, siden alle "visste" det..Så dermed tok vi ringerunden. Det blir første barnebarn for mine foreldre, og de var helt i 100. Jeg sippet og de jublet og det hele var veldig fint... Så nå får det bare stå til - vi er tross alt bare 7+2, så vet det er tidlig, men vi fikk så oppløftende ord av legen etter ul i går, så da får vi tillate oss selv å tro at det går fint. Gjør det ikke det får det heller stå til, at vi alt har foralt det.. Er rørt jeg nå...

Sipp sipp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siest vist at når man først har sett hjerte slå så er sjangsen så mye større for at det går bra!

Skjønner godt at dere sier de allerede nå.

Vi er bare 6+1, men folk vet at vi prøver på nr2 så alle går jo rundt å lurer hele tiden på om det endelig har klaffet.

Vi har bestemt oss for å si det etter UL, og det skal jeg til i uke 7.

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Det var det vi tenkte. Legen sa at det skulle godt gjøres om dette ikke gikk bra - hjertet slo fint og alt så bra ut. Så dermed tenkte vi at vi kunne si det. Skjer det noe nå så ville jeg nok fortalt venner/familie om det uansett. Lykke til med ul i neste uke - det var veldig stas!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...