Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Noen som har opplevd noe lignende? Hun klarer såvidt å stå på fanget vårt når vi holder henne oppe, dvs at hun ikke legger hele vekten på bena sine. Når hun skal sette seg opp eller legge seg ned på gulvet, går hun ut i spagaten for å få det til. Samler ikke bena i det hele tatt. Vi skal til fysioterapeut neste uke, men jeg ville bare høre om det var noe av dere andre som har opplevd dette.
vi blir 4 :o) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 hei! Lillegutt er nå ni måneder og begynte å stå for en uke siden.. jeg har bekymret meg hele tiden, men fått svar fra hs at det ikke er noen fare. Hver gang vi har forsøkt å få han til å stp, har han knekt i knærne og heller stått på kne.. For to uker siden kjøpte jeg en gåbil til lillegutt, og etter noen minutter i den skjønte han at han kunne stå på bena. Nå står han ved bordkanten og står hver gang vi setter han ned. Vi ser også at han blir stødigere fra dag til dag..
nasse nøffen Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 tror det er så individuellt m de små jeg,, min stritter m bena når hun står, men ikke når hun har på sko av en eller annen grunn,, er bare noe hun har for seg tror jeg,,, men hun klarer ikke sette seg opp sånn som din kan, å heller ikke legge seg ned fra sittende stilling.. og hun er ti mnd og noen dager,,
vi blir 4 :o) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 joda, alle er ulike, men de fleste barn setter bena under seg som ren refleks fra de er veldig små.. jeg har så langt ikke møtt noen små som ikke stod fra de var et par mnd.. bortsatt fra min lillegutt.. det var derfor jeg ble engstelig.. men nå står han like bra som de andre barna vi kjenner )
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 HI her;-) Takk for svar. Datteren min mangler nok en refleks for å sette bena under seg, for hver gang vi prøver går de rett ut i spagaten. Anklene hennes virker å være veldig ustabile så sko har vi aldri prøvd å ta på henne. Noen vil kanskje mene at vi nettopp derfor bør prøve sko, men det vil vi gjerne vente med til en fysioterapeut får sett på henne. Jeg er litt spent på hva som skjer hos fysio neste uke.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå