nicco Skrevet 2. juni 2007 #1 Del Skrevet 2. juni 2007 Vet jeg er ekstremt tidlig ute, men dette er en del av ruginga mi, og jeg pleier alltid å kose meg med slikt. I dag var det strålende vær og jeg kastet meg over babytøyet, vasket og hang det ut. Hadde en seanse med ungene også, type:" husker du når lillesøster brukte dette", eller " tenk så liten har du vært også". Det er kjekt med noe nytt, men for ungene er det mest stas med det de selv har brukt, masse minner for meg også. Flott dag med godt vær og mye uteaktiviteter. De tre største ungene(7-11) tok en liten sykkeltur i kveld. Mannen min traff på dem når han skulle i butikken, og det viste seg at minstemann hadde syklet gjennom en undergang, og der sto en ståldør åpen(som alltid er låst med hengelås). Han hadde syklet rett i denne døra. Han hadde fått et kutt mellom nesa og øyet. Det blødde nesten ikke, og når jeg hadde vasket det var jeg litt i tvil om det burde syes. Ringte legevakta, og der var fastlegen min, heldigvis, så vi kunne bare komme. Han vurderte at det burde syes, var ganske dypt og nære øyet så det var vansklig å stripse. Men 7-åringen var flink selv om han var litt nervøs, alt gikk bra og nå ser det veldig fint ut. Jeg har det nok med å overdrive alvoret av skader noen ganger, som legen sa, "nå er du mor og ikke sykepleier". Men denne gangen tok jeg heldigvis en riktig avgjørelse. Det er meldt finvær mange dager fremover, så jeg håper flere enn meg koser seg med voksende mage og late dager(i alle fall i helgen) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9485830-har-vasket-babyt%C3%B8y-i-dag/
nybaby09 Skrevet 2. juni 2007 #2 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei nicco. Vi er vel noenlunde like langt på vei og jeg har og fått vasket babytøy og lagt det på plass Jeg har bare nytt desverre, min søster og venninner har jo konfimanter og myndige barn nå, så det er ingen å arve klær etter. Skulle gjerne hatt noen klær med minner jeg og men jeg er heldig og har familie som kjøper endel til oss. Som deg så går jeg og koser meg med magen og nyter sommerværet denne helgen, så jeg ønsker de en flott helg Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9485830-har-vasket-babyt%C3%B8y-i-dag/#findComment-9486262
chianti70 Skrevet 2. juni 2007 #3 Del Skrevet 2. juni 2007 Vi har også benyttet oss av finværet. Vi har vært på visning og så har vi kjøpt en ny kalesje til barnevogna. Siden vi har en gutt fra før av så har vi en duovogn fra han ble født. Den er av type Simo og i 2002 hadde disse vognene noen utrolig dumme kalesjer. Prinsippet var at de bare kunne dras i og så ville de stå av seg selv uten at en behøvde å stramme den ytterligere. Dette virket ikke i praksis og jeg ble utrolig lei av å gå å dra i denne kalesjen slik at den ikke skulle falle ned. Mailet til Simo og de hadde ikke flere kalesjer som kunne strammes igjen med "mitt" mønster og anbefalte meg å gå til forhandler og prøve en annen. Vi fant en som var ensfarget i samme bunnfarge som vår gamle, så det har vi kjøpt i dag. Den var jammen dyr nok 1150,-kr. men det er tross alt mye billigere enn å kjøpe helt ny vogn! I morgen blir det grilling og enda mer kos i sola! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9485830-har-vasket-babyt%C3%B8y-i-dag/#findComment-9486275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå