Gå til innhold

Huff....jeg spiser så mye "dritt" og bare eser ut alle andre steder enn der jeg bør....

Anbefalte innlegg

Klarer å leve sundt i 4-5 dager...så er det kanskje noen dager med masse godteri, is og mat jeg ikke burde spise. Jeg så profilen min i dag i et butikkvindu og synes rumpa vokser fortere enn magen. Egentlig er jeg supermotivert, har tidligere klart å gå ned mange mange kilo, men akkurat nå er det som kroppen min er på "vent" inntil jeg har født i oktober. Blir deprimert av dette og det overskygger veldig ofte selve svangerskapet. Føler at alle ser på meg og tenker "herregud...hun har skikkelig lagt på seg etter at hun ble gravid"

Noen som kan motivere meg skikkelig til å ta meg sammen?? Vet jeg har et lite vesen inne imagen, men jeg trenger mer motivasjon enn så (selv om det strengt tatt burde holde i massevis..)

Fortsetter under...

hmm isje lika lett alltid..ka med at det er mindre sjangs for sukkerbelastning om det blir skjerpings...sjangsen for svangerskapforgiftning blir minsket,svangerskapet blir lettere uten ekstra tyngde,lettere å ta det av etter fødsel,barnet trenger næringstoffer av skikkelig mat ikke bare grapse mat,trening gir lettere fødsel å lettere gå ned i vekt etterpå....er ikke lett...men lykke til:):)

Gjest Ut på tur

Jeg har vært heldig og godis har i stor del av svangerskapet frem til nå vært en av de tingene jeg ikke har hatt lyst på, men det har gått over. Sist jeg var hos JM sa jeg at jeg var begynt å spise litt is og dessert (da hadde jeg bare begynt med det..nå også litt godis) da sa hun at jeg skulle kose meg med desserten og isen min, men hun anbefalte meg å droppe godis, sjokolade og brus med sukker. Prøver så godt jeg kan :)

Nå har jeg fått dilla på druer, nektariner og grapefrukt ;)

Men spiser mange is i løpet av uka også.

Det er jo ikke meningen vi aldri skal kose oss med noe som helst, men vi behøver kanskje ikke frotse. Mitt beste tips er å ikke være sulten og veldig sliten. De to tingene sammen fører alltid med seg masse usunt hos meg ;)

Håper dette var litt til inspirasjon hvertfall ;)

Lykke til

Spis mat FØR du blir veldig sulten, fordi det er ofte når man er sulten man får sukkerkick fordi blodsukker blir lavt. og har du lyst på noe godis, puss tenna, det funker i alle fall for meg:) vet ikke hvorfor men slik er det da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...