Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Oppskrytt eller verdt å betale for? Har hørt endel delte meninger nå, de gravide synes det var kjempemoro der, mens de med småbarn var skuffet over tilbudene. Dere som har vært der, er det verdt å ta turen i morra? Halvannen times kjøretur hver vei...
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 hvis det tar så lang tid å kjøre hver vei så vet jge ikke om jge hadde giddet. men vi koste oss veldig der da.... var ikke der i fjor da jeg var gravid da, men i år ( mie er snart 7mnd) koste vi oss. synes ikke tilbudene var allverden å skryte av da... var jo mest 20% på ting å sånn så dte var jo ikke de store pengene å spare. MEN når det er sagt så er det masse prøver da(på barnetannkrem, småfolk,nestle,libero/natusanosv), og innmelding i bokklubber(da får du sånn velkomstgaver med en gang- moro:) ). og vis du skal kjøpe ny vogn eller bilstol så kanksje du kan spare et par tusen.... ellers så jeg meste på det som en koselig tur jeg da...men vil dit nesteår også
mamma snart ;o) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Tja...jeg var der i går og i dag. Ikke fordi det var så bra, men fordi jeg måtte sondere terrenget litt før jeg dro med meg samboeren min. Vi var veldig målrettet og skulle ha barnevogn, seng, dyne og sengetøy og fikk veldig bra tilbud, altså spart en del penger på det. Men vi bor i Oslo, så det var liksom ikke lange kjøreturen. Men har du små barn kan det være ok. Var noe underholdning der med Ole Brum etc (er gravid, så jeg gikk rett forbi den slags underholdning). Men hvis det ikke er noe spesielt du er ute etter - så er det ikke de store tilbudene å hente egentlig tror jeg. Ender sikkert bare opp med at du kjøper ting fordi det ser fristende ut (slik er nå jeg, da...) Nei, hvis det er ikke konkrete ting du er ute etter som oss - så ville jeg heller brukt finværet på en tur i skogen eller på stranda enn på denne messa....særlig med tanke på at du har mye kjøring frem og tilbake. Det er nå min mening da. Var mange småbarn der og babyer..men vet ikke om det er der jeg ville tilbragt en fridag med mann og barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå