Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Er 11 mnd og vil plutselig ikke sovne om kvelden lenger selv om han er trøtt. Er ikke overtrøtt, bare vanlig trøtt. Har sovet i babysafe til nå, men siden han begynner å bli så stor tenkte vi at han skulle få sove uten, men det funker ikke. Er da våken og står og skriker i over en time, vi går selvfølgelig inn til han, legger han ned igjen sier natta og går ut. Sånn kan vi holde på i over en time. Noen med tips? Han ligger i posen sin igjen nå. Og det er ca 45 min siden jeg la han, tror kanskje han sovnet nå, men deter jo lovelig sent da. Han er jo lysvåken mellom 5 og 6 uansett. Før sovnet han av seg selv etter 2 min... maks 5 HJELP!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hmm... kanskje han føler seg tryggere i posen sin?? Er etter vi skulle prøve å slutte med den at han ikke vil sovne da. tenke tenke!! HI
nasse nøffen Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 vi har vår i pose, å den kan hun bruke til hun er 24 mnd.. vet ikke hvor lenge jeg vil bruke den, men synes den er super,, hun er trygg og varm i den,, synes du skal ha han i posen jeg,, det er uvant for ham vettu, at han brått kan reise seg, kjønner ikke at han bør ligge å sove enda han vettu,,,
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Det er sant, takk for svar!! Da fortsetter vi bare med posen vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå