Gå til innhold

Noen her inne som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har erfaring med billigtester?

Testet positivt på torsdag og negativt idag. Er de til og stole på?

Ønsker mange svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja de kan soles på. jeg kjøpte 2 tester en billig og en dyr .. den dyre kunne man nesten ikke se att jeg var gravid uten " lupe " på den billige kunne det tydelig ses..

jeg ventet noen dager før jeg tok en ny digital test og denn viste helt klart att jeg var gravid.. skal ha barn nr 3 :)

Skrevet

Tester er aldri 100% sikre. Det er godt mulig at den negative testen ikke virket.

Jeg ville tatt en test til i morgen hvis du har en til liggende, og evt gått til legen til uken for å være sikker.

Sannsynligvis er du gravid, jeg tror det er lettere å teste falskt negativt enn falskt positivt om du skjønner.

Tror de fleste testene funker bra, men du kan ha vært uheldig med den ene. Lykke til!

Skrevet

billig testene slo ikke ut på meg før jeg var 2 dager over ikm men cb å qr slo ut før så jeg stoler ikke på di testene..

Skrevet

Jeg kan jo legge til at dette er jo veldig tidlig jeg har testet fordi jeg testet positivt på mine tre en uke før IKM. Har IKM den 06 juni. Har tatt en CB digital men den var negativ samme dag som billig testen slo ut. spennende og se om jeg kommer tilbake hit siden jeg var her i januar men hadde en SA i februar. Min tredje SA.

Ikke etter hverandre da, riktig nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...