Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har egentlig ikke noe problem med ammingen, men har et spørsmål angående nattamming. Tulla mi sover rundt nemlig... Vi legger henne ca 21.30 og hun roere seg innen klokken er 22.30. Får ofte mat siste gangen 22.00 på soverrommet, mens andre netter sovner hun med en gang vi legger henne. Hun sover til 06.30 eller 08.00 alt etter son hvor tidlig hun sovnet. Så er spørsmålet mitt: Skal jeg vekke henne i løpet av natten for å gi mat? Hun får ofte mat på dagen. 2-4 timer mellom hvert måltid på dagen og etter 19.00 vil hun gjerne ha mat hver time. Hun kan godt kreve mat både 20.30, 21.00 og 22.00. Synes for så vidt vi har det ganske greit med denne dagsrytmen, og det plager meg ikke at hun vil suge så ofte på kvelden. Men dersom det er viktig for henne og for ammingen sin del at hun drikker om natten, så må jeg jo vurdere å vekke henne.
Canari Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Det erv el bare de første ukene man ev bør vekke barnet om natten for mating, inntil man ser om de legger på seg som de skal. Om hun legger på seg som hun skal kan hun sove til hun våkner selv, fikk jeg beskjed om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå