Gå til innhold

Hovne ankler og stor mage

Anbefalte innlegg

Ligger nå med beina høyt til værs og ser på føttene mine som ikke er til å kjenne igjen. Mangler liksom ankelene og det ser en smule merkelig ut. Har vært skikkelig varmt i dag så det får nok ta en del av skylda. Har spradet rundt i bikini med magen som ser ut som en gedigens ballong. Mannen min kan ikke skjønne at jeg skal kunne klare 10 uker til og sier at dersom jeg holder ut til termin 13 august så kommer antakelig barnet til å sette ny vektrekord ved fødsel.

Kjenner at jeg er en smule misunnelig på naboen som fikk en liten jente i natt. Skulle ønske det var meg som hadde alt overstått. Men får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente på at bebisen i magen skal vokse seg ferdig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9485314-hovne-ankler-og-stor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Det er vel spådd tidenes varmeste sommer !!!!! jubiiii har også termin midten av august.

Jeg er ikke helt bikinitypen så jeg kommer ikke til å bo på stranda med beina i vannkanten heller... Men men vi slipper hvertfall peset med å kle på oss masse klær, for ikke å snakke om at vi kan gå med sandaler :) jeg sliter litt med å knyte skoene(beina er så langt nede) ...så når varmen nå kommer skal alle sandalene frem. Jeg er heldig og er foreløbig ikke hoven i føttene, men kommer nok snart. Og da er jeg glad for at jeg til og med kan gå barfort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...