bekkebekk Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har tatt min andre test med quick respons eggløsningstest. I går var det kun den vanlige streken der, men i dag var det en veldig svak strek under. På informasjonen som følger med står det forklart at det er ingen LH økning hvis det er en strek og hvis det er to, så har man eggløsning innen 24 - 48 timer. Men da må denne ekstra streken være like tydelig eller mørkere. Men hva betyr en svak strek?? Betyr det at jeg snart får eggløsning?? Kan noen hjelpe meg med dette? jeg er en helt ny prøver og har ikke greid å sette meg inn i alt enda!
babyT Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei :-) Hvis det ikke var teststrek i det hele tatt i går og en svak teststrek idag så betyr det nok at LH nivået har begynt å stige, men det er enda ikke høyt nok til å sette igang EL. Test videre noen dager til du, og se om streken blir sterkere etterhvert. Som du selv har lest på pakningsvedlegget så er ikke testen å regne som positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Dette fordi man kan ha litt LH i kroppen hele tiden, men det stiger før EL. Lykke til med videre testing :-) Håper du får et kort opphold her inne og kan bevege deg ov er på 1. tri snart. Er jo det vi alle vil ;-)
bekkebekk Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Heisann! Takk for svar. Det var det jeg håpet på. At EL er rett rundt hjørnet. Skal teste meg i morgen også. Spennende dette! Ja, håper vi alle får et kort opphold her inne. Jeg sluttet på pillen i mai og føler vi har vært prøvere i en eeeeevighet.. hehe..
babyT Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Kjenner følelsen, men det kan ta tid... Håper selvfølgelig at du blir gravid raskt, men det er ikke uvanlig å bruke rundt ett år på å få det til... Vi har prøvd i 11 mnd nå... Ta en test hver dag fremover. Har du ikke fått positiv test når du har brukt opp pakken, så kjøp en til og test videre ;-) Lykke til!
bekkebekk Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Hei! Ja, jeg er klar over det. Det er nok ekstra spennende nå når det er første perioden vår. Skjer det ikke denne første, så roer det seg nok litt ned ja. Alt er jo nytt og spennende nå. )
Ninjus Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Vart lettet jeg nå, jeg har begynt på min 2 pp og bestemte meg for å teste. Den første var helt hvit, men i går og i dag kom det fram en svak strek. Jeg vil ikke ha El enda, sambo er på sjøen og kommer ikke hjem før onsdag kveld. Men dersom teststreken skal være like sterk som kontrollstreken så har jeg kanskje enda en liten mulighet for at det kan klaffe denne gangen. Jeg sluttet med pillene i slutten av april og har igrunnen ikke peiling på om syklusen er i rute. Spennede dette her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå