Gå til innhold

symtomfri?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det fler som ikke har symtomer på graviditeten?

selv har jeg bare litt vondt i ryggen og mens smerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen sympomer i det hele tatt!!! Va litt kvalm første uken, men det er alt.....

Jeg er 6+1, hvor langt har du komt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg har ikke store greiene, eller ømme bryster og hadde ekstremt vondt i ryggen, både korsryggen ogskuldre.. var hos fysioterapeut på torsdag og jeg var visst helt skev i ryggen så derfor. Men sist jeg var gravid (SA)merka jeg at j var gravid på kraftig ryggsmerter, samme denne gang. Men er bra i ryggen så jeg har bare ømme bryst...

Jeg er rundt 6 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, jeg har heller ingen symptomer! Og det er litt frustrerende når de andre to graviditetene var så annerledes. Da var jeg mye kvalm de tre første månedene, med ømme pupper, og alt mulig. Jeg har to jenter fra før, på to og tre år.

 

Føler med deg.....men vi er sikkert bare heldige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg også har er menssmerster og litt vondt i ryggen. Hadde litt brun utflod for noen dager siden, men det var ikke så mye. Har dette noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen symptomer - bare blitte litt urolig mage....

Hadde en dag med litt brun uflod, men legen sa at det var helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Godt å høre at det er flere som ikke har særlig til symptomer. Jeg er 6+1 i dag og har veldig lite symptomer. Har litt murringer/trykk i underlivet, men dette har blitt mindre. Litt ømme pupper noen ganger og litt uvel inne i mellom, men også det veldig lite. Begynte nesten å bli litt bekymret, men får heller bare være lykkelig for at jeg foreløpig slipper masse ubehag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til legen og snakket med han idag jeg(va litt bekymret pga at jeg har opplevd ma før). Sa til han at alle mine sympomer er forsvunnet, og at jeg nå ikke hadde et eneste symptom - Da sa at rett ut at jeg var kjempe heldig!!! Jeg måtte bare slappe av og nye det så lenge det varte!!! Ingenting er uvanlig i et svangerskap!!!

Så til dere alle uten symptomer; Slapp av og nyd det!! Ikke vits i å bekymre seg, det beste du kan gjøre for din lille spire er å slappe av og ikke bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...