Gå til innhold

Se her dere med IKM uke 23. Og alle andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test på torsdag kveld og det var med kveldsurin da selvfølgelig. Den var svak positiv. Dette var jo da 6-7 dager før IKM. Spennende og se hva testen sier i kveld for da skal jeg teste på nytt. Jeg kommer innom med svar for dere som er interisert i og vite....

=) Øyner ett lite håp nå jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow, gratulerer...... saa langt. Jeg venter IKM 6-7 juni. Tok en gr.test i gaar men neiiiiiii.(var neg.) jajaja for bare haape videre.

Skrevet

Jeg tok en test nå og den ble negativ, jeg skjønner ikke dette helt, men stoler ikke på billig tester. Skal kjøpe ordentlige tester på mandag tror jeg.

Skrevet

Kan nok være lurt, ja. Er ikke alltid billigtestene gir riktig svar har jeg fått inntrykk av etter 11 mnd her inne.... Håper jo at den første testen du tok var riktig og at du ER gravid :-) Men om det er ei uke til IKM, så kan det jo være for tidlig å teste... Kjøp en test på apotek du og test igjen, så må du oppdatere oss.

Lykke til!

Jeg har IKM på torsdag. Tror ikke jeg vil teste før tidligst fredag om ikke tanta dukker opp, men er godt mulig jeg ikke klarer å holde meg og tester før det ;-)

Hvilke symptomer har du da?

Skrevet

Jeg er trøtt, hol etter sjokolade aldri vært før. Har ømme pupper og blitt en liten tanke større etter min mening da. Tisser ofte og lite. Burde jo også være ett tegn dette, men man kan jo aldri være sikker på denne dumme kroppen vår da. Jeg har en syklus på 28 dager hver gang. Testet positivt på mine tre en uke før IKM og hadde noen like symptomer.

Skrevet

Hei Prins/Prinsesse-08

Nå er jeg ca 4-5 dager før IKM. Hvilke symptomer har du? Jeg har vondt i magen siden EL. Sulten; har vært litt svimmelt og ikke mist KVALM, torsdag hadde jeg j...g vondt i kostryggen klarte verken sitter eller ligger,masse kviser, føler meg litt rart der nede..he he =) Litt vondt i puppene.... Du Da??????

Vet ikke om jeg klarer å vente til onsdag eller torsdag med å teste. Tok allerede en test CB i går kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...