Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Altså: om man har vondt i hodet eller et annet sted så tar man smertestillende. Man trenger ikke liiiiiiide seg gjennom en SA og leve i den villfarelsen at fordi det er naturlig så MÅ det gjøre vondt! Jeg hadde en SA for ca 2 mnd sider og da smertene begynte tok jeg to ibux og kjente ingen fysiske smerter. Selv om det er jævlig psykiskt, så behøver man liksom ikke gå inn for at det skal gjøre vondt fysisk i tillegg. Så har dere vondt under SA så ta noe smertestillende. Bare tull å lide seg gjennom det når det psykiske er tøft nok som det er!
M*A*S*H* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Det er ikke alle som blir smertestilt under en spontanabort med bare to ibux! Jeg tror neppe folk går inn for å ha det jævlig som du skriver.
kariuss Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 helt enig, folk gidder jo ikke ha vondt fordi de tror det er best, er vel ingen som tror det er bedre hvis det gjør vondere!? hmmm... snodig..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Feige Anonym! Stå frem med nick når du kommer med et så TÅPELIG innlegg!!!!!! Jeg hadde RIER da jeg spontanaborterte (har 1 barn fra før, så jeg vet hva rier er!), og da hjelper faen meg ikke 2 ibux!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå