DoubleTrouble Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Venter to-eggede tvillinger og nå ligger jeg på sykehuset med moden livmorhals så fødselen kan skje når som helst. Men vi klarer ikke å bli enige om guttenavn. Jenta skal hete Mia. Hva synes dere er finest av disse navnene: Martin, Aleksander, Aron, Emil, Benjamin, Sander, Kevin, Robin, Markus, Matthias.
Baby nr3 ombord Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Aron er veldig fint:) Aleksander er også en favoritt av meg!
prebs Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Synes Emil og Mia var kult sammen! Ellers liker jeg også: Mathias Sander Martin Markus Benjamin Lykke til med fødselen!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Til Mia passe Markus eller Emil best. Holder en knapp på Emil, jeg. Mia og Emil!
StorkeMammaen Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Mia og Kevin Mia og Emil Di syns jeg passer best.
E n d e l i g Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Mitt forslag: MATTIS og MIA Av dine: Mia og Aron Ellers er jo Martin og Mia typiske tvillingnavn - pent nok. Når du skal velge, er det lurt å si kombinasjonen begge veier - Mia og Emil er tyngre enn Emil og Mia, for eksempel... Benjamin og Mia er også tungt. Jeg ville glatt droppet Sander, Kevin, Robin, Markus og Matthias!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Jeg hadde ikke vært i tvil, bortsett fra mellom disse to alternativene: Mia og Martin eller Mia og Markus. Likevel vil jeg foreslå enda et alternativ, hva med Mats? Passer veldig godt til Mia, de klinger fint sammen. Korte og greie. Lykke til med double! :-)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Emil, Aaron og Benjamin er fine!!
Vannmann35 Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Benjamin, Markus og Aleksander er de eneste jeg liker av disse. Synes vel Mia og Markus høres best ut sammen, selv om favorittnavnet er Benjamin:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 Alle var fine og passer til Mia, utenom Kevin. Klarer dessverre ikke det navnet.. Tror jeg ville gått for det som er minst brukt av disse navnene. Aron kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå