Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 hei, de to siste dagene, har jeg hatt mindre stikkinger / smerter i magen ? men er like trøtt, sulten, tisser, og ØMME bryst.. Trenger ejg og bekymre meg for at voksesmertene i magen har dabbetlitt av?? er i uke 10 ...
Erisa* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei, Butterfly:) Tror ikke du tenger å bekymre deg, det går sikkert litt i rykk og napp med denne livmora. Så lenge du har tydelige symptomer ellers så er det nok bra:) klem
Tigerlilly84 Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Skal du ikke på ul på mandag? Lest at symptomene begynner og dabbe av litt rundt uke 10. Jeg mistet alle mine veldig fort da jeg hadde MA og da mener jeg alle...Så prøv å slappe av til mandagen. Stresser litt selv til prøvene mine på mandag.da jeg småblør ennå... Veit det IKKE er lett å slappe av :S Klem:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 tror ikke du trenger å bekymre deg for d for symptomene kommer å går hele veien i løpet av et svangerskap...d vil komme ulike symptomer uansett hvor langtdu er på vei å visst u ikke har en blødning eller kramper på noen måte så kan du ta d me ro..selv er jeg 6+6 i dag å jeg føler forskjellige ting hele tiden.. kos deg me spiren å prøv å ikke tenk så mye på d,psyken spiller deg et puss skal du se...klem
snart_tre_små Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.. jeg er gravid med nr to å har ikke hatt stikkninger ennå (er 9+1). har ikke tenkt over det engang.. men var på ul på torsdag, og alt såg fint ut..
nora33 Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hei... Nei,ikke vær redd for det.Jeg har kanskje hatt stikkninger en 4-5 ganger i alt,og det var de første dagene etter ikm. Etter det har jeg ikke kjent noe og er i uke 9. Kos deg med de gode tankene du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå