*ønsker nr 2* Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 jeg har begynt å pumpe brystene hver morgen, fordi de er noen netter lillegutt ikke blir mett av bare puppen om kvelden... det som ikke blir brukt, blir fryst.. men altså.. nå pumpet jeg nå, egentlig litt sent(pumpet to ganger før i dag og), men jeg hadde noen kuler jeg måtte få vekk, prøvd med massere, og sån , emn funket ikke.. så måtte pumpe.. men lillegutt har mat der til enste måltid da? han skal straks ha mat, men det er på motsatt pupp av hva jeg pumpet, så vet ikke når han skal ha på det brystet jeg nett pumpet igjen... men det fyller seg opp til da?? er vel 10 tiden han skal på det brystet tenker jeg...
Expat Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Heldigvis er det kjertelvev i puppen, så du har alltid mer! Og er det for lite kan du kanskje gi av "banken"?
*ønsker nr 2* Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 jpp, det evt jeg blir jo uansett stimulert når han suger... men virker som produskjonen min på kvelden har kommet seg opp, etter jeg begynte å pumpe om morgenen.. vet ikke om det har noe å si, men føles sm eg har mer melk enn hva jeg hadde før om kvelden nå... ikke allti han blir mett allikevel på kevldstid, emn.. har masse å ta av nå, så det gjør ingen tig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå