Gå til innhold

Endelig blir det fotografering! :-)

Anbefalte innlegg

Sent men godt!! I

morgen skal vi til fotograf, som viste seg å være gift med kusinen til magnuspappan :-) 2500 kr for en cd med alle brukbare bilder, og da har vi alle rettigheter til bildene og kan fremkalle hvor mange vi vil hvor vi vil...Slett ikke værst!

Dere som har vært til fotograf, har dere noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9484897-endelig-blir-det-fotografering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2500 for bilder er slett ikkje dårlig nei.. misunner dere det altså..

Ta med klær som passer sammen så det ikkje blir så mye skift..

Vi skiftet tre ganger på Mari og det var mer enn nok..

Vi valgte klær ho hadde brukt ein del som vi liksom forbinner med Mari slik ho er i kvardagen her heime.. med unntak av en kjole..

Et smykke eller armbånd er fint om de vil ta nakenbilder..

Leike som han liker godt..

Ja og så noe som lager lyd som dere kan bruke og lure med.. Vår fotograf var veldig opptatt av at Mari skulle ha fokus rett frem hele tiden og vi skulle ønske vi hadde noe anna en stemme og tull for å fange oppmerksomhet..

Lykke til i alle fall..

Bildene blir sikkert veldig fine..

Vi kjører olabukse og to forskjellig gensere til meg og magnuspappan (rød og svart til meg og grønn og svart til magnuspappan) og tre forskjellig gensere til Magnus (blå, svart og en beige der det står sjefen).

Har funnet frem et av smykkene han fikk til dåpen til nakenbildene av han :-)

Godt tips å ta med leker med lyd!

Du har full kontroll du no da..

Vi hadde ikkje tenkt være med på bildet eg og Ivar så våres ble litt rare på den måten at vi ikkje direkte står i stil..

Om du går inn på den nye artige fjesboka så ligger bildene vi tok av Mari på min profil.. Tone Hatlelid..

Dere er heldig som får alle bildene på cd for det er ikkje lett og måtte velge..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...