Gå til innhold

Roper på : Dreamer....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa

Hvordan går det med deg da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi!!=D

Så gøy å bli ropt på;)

Det går bra med meg vettu. IKM nærmer seg og jeg har omtrent null forhåpninger. Har jo den kjipeste charten i historien;-P

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

haha...nå er jeg her=o)

kjedelig da...Åå da må jeg titte...(gidder du titte litt på min??)

Har akkurat blitt ferdig med mensen så nå er det jakting...hehe...

Skrevet

Så du på min? Hvis ikke så er adr http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5

Så deilig at tanta er ferdig da!

Hvis du hadde EL på dag 9 sist, så kan det hende at EL er rett rundt hjørnet. Du burde ihvertfall dra med sambo til køys en av de nærmeste dagene i tilfelle. Jeg merker når EL kommer fordi jeg får slim (sorry), så hvis det dukker opp hos deg er ihvertfall EL rett i nærheten. Har du EL tester?

Skrevet

haha..tror du ikke jeg glemte å se den...uff...*flau* Men nå har jeg gjort det da...Og jeg synes den se veldig pos ut jeg, fordi den ligger ganske jevnt...Men når hadde dere sex da...? hehe...synes den ser veldig bra ut=o)

Ja, det ble kos i kveld...=o)Så er spent på når EL er...Håper ikke for så velsig lenge...Tror jeg skal få refill om to dager eller noe...Kanskje alt i morgen..hehe..har ikke lyst å gå glipp av denne mnd...Har lyst å teste på bursdagen min eller uka etter...=o) Men men, får se hva som skjer..nei jeg tester ikke...tenkte jeg skulle kjøpe nå...=o) bare for å prøve=o)

Skrevet

He snupp.

En kort lesepause her. Håper det var godt med grillmat=D

Så gøy at du synes charten ser bra ut. Har aldri hatt så jevn temp, så får håpe at det er positivt;) Men har ingen symptomer egentlig, så er forberedt på tantebesøk om 2-3 dager.

Er så gøy at dere har blitt prøvere!! Håper spira sitter på første forsøk=) Blitt innkalt på jobbintervju enda? Smart å bruke EL-teter, da er det lettere å se når EL var på charten. Håååper du tester positivt på bursdagen din=)

Skrevet

Hei...

ja det smakte godt med grillmat...Pizzan var god eller?? hehe

Du behøver ikke å ha symptomer for å være gravid...hihi...

har jo veldig lyst å prøve EL tester da, men tror sambo ikke helt vil like det...skal jo liksom skjer det så skjer det...hehehe...prøve neste mnd hvis det ikke klaffer nå...

Nei har ikke hatt noen intervju ennå...Ingen som vil ha meg..*snufs* Får søke neg inn på NA og blir medisinsekeretær i stedet...=o(Men da har jeg noe og jeg tror det er ett år...så da kommer jeg kanskje inn på sykepleien neste år igjen...Kjenner jeg begynner å tvile litt nå, på dette med å klare sykepleien og jordmor...Blir liksom litt sent... men JEG VIL BLI JORDMOR!!!!!! hehe måtte få ut noe, men jeg vi også ha BARN NÅ!!!

jaja...får se hva det blir ikke noe annet enn å vente...=o)

Masse klemmer

Skrevet

Pizza'n var god ja, hehe;) Det er altså såååå kjedelig å lese til eksamen!! Håper jeg står, så jeg slipper å bruke hele ferien på å lese. Det er ganske ulikt meg og ikke ha noen symptomer heller, så kanskje det er noe i det;-P Neida, ikke noe vits å tenke sånn. Jeg føler så sinnsykt at det ikke har klaffet, så da har det vel ikke det. Men er jo lov å håpe fram til den stygge tanta kommer.

Har du ikke søkt på sykepleier da? Da trenger du vel ikke søke på NA? Jeg synes at du skal gjøre det du ønsker, altså jordmor. Det er jo snakk om maaange år som du skal jobbe, og da er det jo viktig at du trives. Og når du har så lyst, så kommer du til å klare det=)=) Håper at noen inkaller deg til jobbintervju snart da.

Jeg synes du skal bestille tester jeg. Ikke for å peile sexen innpå EL, men for å finne ut av når du har det. Er jo greit å vite i forhold til lengde på lutealfase og sånt. Sambo var også motstander av at jeg bestilte EL og grav-tester, men nå har han vent seg til det, hehe. Bestilte 14 EL tester, med 10 graviditetstester til, ble ca 160 kr. Er jo såå herlig at det er så billig=D Må bare bestille jeg da, hehe. Og det som er gøy med EL-tester er at de faktisk blir positive;-P

Masse klemmer

Skrevet

Hehe..ja da får jeg bestille noen da...=o) Prøve litt får håpe jeg har EL til helga da, så testene ikke kommer for sent...=o)

Har du tittet på de som har blitt gravide og som har FF chart?? her har du noen som har lik chart som deg....

Mi Tesoro:

http://www.fertilityfriend.com/home/mitesoro

lilii:

http://www.fertilityfriend.com/home/lilii (her er det likt 9 dpo)

Haha..det ble bare to...Jeg synes disse to har det likt som deg..=o9

ja, jeg har søkt på sykepleien men tror ikke jeg kommer inn...Ikke før neste år i alle fall, tenkte å ta medisinsksekretær i mellom tiden hvis jeg ikke kommer inn, får jo ikke noe jobb, men håper noe vil ha meg snart...

Ja du leser til eksamen..Når har du det da?? Du står nok skal du se...

Skrevet

Åååå så snill du er som fant to liknende charter som min=D

Den til lilii var jo nesten helt lik som min da. Oj, nå begynner jeg å håpe her;-)

Hvis det har klaffet MÅÅ du komme etter med en gang=D Håper uansett at du blir gravid nå på 1 pp da=)

Håper du kommer inn på sykepleien da. Hvis ikke er jo legesekretær en bra erfaring å ha med seg. Uansett så skal du nok se at du får jobb snart=) Hva slags jobber har du søkt på?

Jeg har eksamen på onsdag *grøss* Har lest en del, så tror at jeg står;) Hvis jeg ikke har skikkelig uflaks med oppgavene da.

Skrevet

ja, du står nok, skal du se, men du må ikke lese for mye for da kan du glemme ganske mye også...Så på tirsdags kveld skal du skravle med oss jentene...=o) for å hvil hjernen litt...hehehe...Det har læreren min sagt...kvelden før en prøve eller eksamen, så er det lurt å gjøre andre ting enn å lese...hihi... Jeg husker ikke helt hva du tar jeg..*flau*skammerseg* hehe...Er det noe med pedagogisk??er det ikke??

Hehe...er så flink til å få opp håpet til folk..den evige optimisten...ja, hadde vært noe om det var en liten en hos deg nå...hadde blitt så GLAD!! hehe...Vil jo så gjerne da, ha baby i magen min igjen...hehe..

Ja håper jeg kommer inn, men hvis ikke så tror jeg tar legesekretær, større sjangse for å komme inn neste år kanskje...hehe...

Har søkt på butikk jobber, kles butikker og baby/barn forretninger...Fant noen til nå nettopp som skal søkes på i morgen...

Skrevet

Det var positivt at lærern din sa det!!=D Da skal jeg skravle litt med dere på tirsdagskvelden, så alt synker litt;) Jeg går spes.ped, så du hadde helt rett, hehe. Har eksamen i generell utdanningsvitenskap...YES...noe sååååå kjedelig!!

Hehe, ja du er flink til å skru opp håpet;) Det skal jeg gjøre hos deg om noen dager og, hehe. Det hadde vært SÅÅÅ koselig om vi kunne gå over på 1 tri i juni begge to!! *håpehåpe* Da får vi fulgt hverandre gjennom alle stadiene her på bim, hehe, MIK, Bli Gravid og trimesterne *drømmesegbort*

Du blir nok ringt opp fra minst et av stedene snart. Det SKAL bli baby på dere nå uansett da, tihi;)

Skrevet

ååå.dreamer du bare så herlig altså...hehehe

Tror ikke jeg hadde klart det du går igjennom nå...hehe...menmen...sånn er det bare...hehe

ååå..ja *drømmesegbort* Du glemte første man til fødselen da...hahaha...

Det SKAL bli baby på OSS enten nå eller neste mnd...Hadde vært så kult, aldri hatt noen å gå gravid sammen med, men denne gang skal jeg ha noen...hahaha...

Kom til å tenke på at bursdagen min kommer litt for tidlig når det gjelder testing da, og uka etter så skal vi til Danmark på ferie sammenmed svigermor så jeg får håpe TR ikke kommer og at jeg klarer å vente til etter ferien..=o) *håperhåper* hehe

Håper å bli ringt opp ja...hihi...tenkte å søke på barnehager etter ferien min...Eller kan jo gjøre det nå da, hvis de trenger folk fra 1 juli...hehe

Skrevet

Har tittet litt på BV og sett på når jeg skal ha EL og sånt...

Så har noen alternativer:

1) hvis jeg har samme syklus som sist 24 dager så har jeg min fruktbare tid fra 3-8 juni og EL er 6/6...

2)dette med 26 dager fruktbare: 05.06.2007 - 10.06.2007

EL: 08.06.2007

3) med 28 dagers syklus så er det: fruktbare:5-10 juni og EL 8./6

4) og dette med 30 dager: 09.06.2007 - 14.06.2007

EL: 12.06.2007

Så litt å velge mellom...hehe...

Hva tror du??

Skrevet

Det var litt å velge mellom ja;) Synes du skal kjøre annenhver dag metoden der. Ha sex den 6. 8. 10. og 12. juni=) Hvis du får med sambo på det. Hvis ikke prøv å få han med 6. 9. og 12;)

Tok en billigtest nå, der kom det opp en svaak strek, men tror ikke det er farge i den...skyggestrek med andre ord. Bedre enn 100% negativ da, hehe. Så er jeg jo bare 10 dpo. Kjøpte jo en haug av de testene, så tester i vei jeg;-P I dag har ihvertfall tempen steget, yey!

Skrevet

Hehe...ja tenkte jeg skulle gjøre det, men jeg blør litt ennå...Skjønner ingenting, våknet i dag tidlig og kom masse frisk blod, akkurat som om mensen igjen...Men har ikke blødd noe mer i dag...foreløpig...har lyst på sex igjen kjenner jeg, så EL er vel ikke så lant unna...4 i dag så starter i dag...hehe...og så skal jeg prøve å få med sambo på 6,8,10 og 12, eller 6,9,12...for spermen lever jo litt da...hehe...

tenkte, hvis det ikke klaffer denne mnd, så skal jeg prøve med EL tester neste...kanskje...tempen min steg også i da...så rart...må titte litt på charten din...

Sikker på at det ikke er farge på den..ta en ny test på ettermiddagen eller på kvelden...kanskje du får farge på den da??

10 dpo og tempen har steget.....sommerfuuugler i maaagen hihi....

Skrevet

Fyyyyy fader, den har steget....!!!!! Det var jo kjempe mye også...

Tror ikke jeg så hvilket test du tok men var det grav test så er det for tidlig ennå...vent til dagen over IKM hvis TR ikke har kommet...

Den steg skikkelig også den, men er så redd for at den kommer til å synke under coverlinen...har sett noen som har skjedd på,,, så tror du skal forberede deg på at du får TR...Kanskje, ennå håp...er så spent altså...

Unnskyld for at jeg ga deg veldig mye håp snuppa...

Skrevet

Hehe, det gjør ikke noe=D Det var innmari til stigning ja, hehe. Men det kan jo vært starten på en trifasisk kurve, og da er det i såfall bra;) Spennende å se i morgen hvordan den er. Jeg er forberedt på tanta, det har jeg vært hele tiden, så da skal jeg i såfall kose meg med vin på onsdag og feire at eksamen er overstått, hehe.

Blir det mye kosing hos dere om dagen?;) Tempen din har jo steget i dag, så tror ihvertfall ikke at EL er i dag.

Tok en graviditetstest. Har sett på charter at folk tester positivt så himla tidlig, så bare tester i vei jeg, hehe. Bedre det enn å vente til over IKM og så teste, for da blir jeg såå stressa, hehe.

Skrevet

hehe..du blir det ja...

Nei tror ikke jeg har EL i dag...Men det er ikke så mye kos ennå da...skal se om jeg får meg litt i kveld hehe...

Ja det blir deilig med overstått eksamner.....

Ååå håper du er gravid jeg altså...og jeg blir det også...vil ikke være her alene eller på 1 tri...hihi

Skrevet

Det håper jeg og og at du følger etter på bursdagen din!!=D

Det hadde vært drømmen. Håper at jeg får en positiv test i løpet av noen dager og at tanta holder seg laaangt vekk;) Så kommer du rett etter, så gjør vi 1. tri til verdens koseligste forum, hehe;)

Håper det blir kosing på deg i kveld da;) Og at EL kommer snart.

Skrevet

haha..det gjør vi...Vi er jo såååå positive og greier...hihi...

*krysser fingrene for oss begge*=o)

Skrevet

Jeg og =D Vi er superpositive, hehe! Man må jo være det;)

Skrevet

Hei hei...

jeg skjønne nå absolutt ingen ting jeg...*kløsegveldigihodet*

jeg blør litt ennå..!!

Kan gå hele dagen uten noen form for blødninger, men nå jeg våkner om natta og må på do, så kommer det masse frisk blod. Kan sitte og tørke meg en ganske god stund, stapper oppi en tampong men den blir ikke fylt opp...Rart jeg blir tullerusk...hehe..Beklager virkelig detaljene her..Det er ikke noe slim/utflod i det

Har du vært borti noe sånt eller??Hva tror du det kan være??

Hvordan går det med deg?? tempen holder seg?? Min sank i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...