Gå til innhold

Juli-jenter: Påmelding til Sting 13. juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følte vi måtte ha en tråd for påmelding jeg... he he. Kan de som bestilte på Sting sist gjøre det igjen kanskje? Hvis ikke skal jeg alltids kunne ringe altså!

Jeg kommer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer også, gleder meg til å se dere igjen:-)

Skrevet

Ja, denna gongen komme eg og, HEILT SIKKERT, med mindre eg føder før den 13, nåke som egentlig e lite trulig. =)

Glede meg masse te å treffa dåkke igjen å sjå koss magane dåkkars har vokst.

Olaug

Skrevet

Halloen alle fagre sommermagedamer!

Jeg satser på å komme:-)

Skrevet

Hei igjen!

Eg kommer hvis eg har barnevakt, samboeren min jobber kveldsvakt den dagen så må prøve å organisere litt!

Håper eg får det til, hadde vært koselig å treffe dåke igjen før ting skjer!

Skrevet

Heisan. E klar til treffet jeg også :-)

Skrevet

Håper en av dere andre ringer og bestiller. Må nemlig stå over selv. Hadde en annen avtale jeg hadde glemt heeeelt ut. Må nesten prioritere den først. Men men treffer dere neste gang!! Kos dere masse!!

Skrevet

Jeg kommer:) Det blir koselig å treffe dere igjen:)

Orchid

Skrevet

Og jeg kommer :o)

Skrevet

Hei

Jeg kommer på Sting i morgen.

Skrevet

hei jenter! Uff... jeg har en del å stri med denne uka, og kjenner at jeg ikke klarer noe program utover jobben likevel. Har vært lenge på sykehuset i dag, og er veldig forvirret (ikke så alvorlig altså). Men jeg tror jeg har best av å slappe av, så jeg må desverre avlyse for min del:( Jeg hadde gledet meg til å se dere alle igjen, men dere vet hvordan det er. Akkurat nå er det anre hensyn å ta også... Kos dere masse (håper noen har bestlt bord forresten??!). klem lene

Skrevet

Hei, skal bare gi beskjed fra Kariussa at hun er bortreist og ikke klarer å komme tilbake i tide til treffet.

Virker som om den 13. ikke ble en god dato allikevel.. Men dere som kan gå må kose dere, og bare prøv å sette opp en ny dato snart slik at vi alle kan komme! Jeg skal som sagt på svangerskapskurs i kveld.

Skrevet

ops..ser at ingen har bestilt bor til i kveld.. håper dere som har tenkt dere ned klarer å organisere dette.. ;)

klemmer

Skrevet

hmm, ser ikke så bra ut dette nei, er det noen som har tenkt å gå? Og er det noen som har bestilt? Kan fortsatt møte jeg da!

Skrevet

Da har jeg bestilt bord til oss på Sting til kl.19.30!

Skrevet

Eg sovna på sofaen i ettermiddag og klarte derfor ikkje å komma.. Har sove så dårlig denna vekå, og va heilt utkjørt då eg skulle kvila..

jaja..

tar det igjen..

Skrevet

Vi ble en gjeng på 7-8 og det var veldig bra:-) Snart ses vi vel igjen med bebier og uten mager;-)))

God sommer og lykke til med fødsel, amming og det som er -alle sammen!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...