Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Del Skrevet 2. juni 2007 Vet jo at du har termin i morgen, på min bryllupsdag, så nå er jeg spent på hvordan det går med deg? Kanskje du har nedkommet allerede? Eller så rakk du eksamen din, og går og bare og venter på gullet? Håper du kan gi en liten tilbakemelding. Har jo tenkt på deg Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9484593-ninni-hvordan-g%C3%A5r-det/
Ninni36 Skrevet 2. juni 2007 #2 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei Smugs Gratulerer så mye med bryllupsdagen, håper dere finner på noe kos og gir hverandre masse oppmerksomhet!! Så koselig at du tenker på meg :-) Her er det ingen baby som er kommet ennå nei, men håper jeg slipper å gå alt for langt over termin. Men forrige gikk jeg jo 14 dager over, og det var lange 14 dager... Formen er relativt grei, har slike plager en må regne med når er er fullgått, stor og tung. Store sf-mål, gjør sitt til at jeg er redd dette blir en stor baby.. Men, det skal vel gå bra allikevel. Gleder meg uansett til å hilse på denne etterlengtede lille krabaten, og kjenner at tiden framover vil bli en tålmodighetsprøve. Allikevel, føler meg priviligert etter alt som har vært, så noen dager fra eller til er jo egentlig ingen ting så lenge alt går bra. Eksamen var nå på onsdag, så den rakk jeg og er superglad for at jeg er ferdig. Hadde masse vondt i bekkenet og var sliten og uopplagt underveis, men greide å gjennomføre. Og tror nok ikke jeg stryker.. Så da er i grunnen jeg fornøyd jeg, ut i fra omstendighetenen. Det er ihvertfall utrolig deilig å være ferdig med den. Til høsten er det i gang igjen, men har fått utsatt praksis og hovedoppgaveinnleveringen, så da er det det overkommelig. Håper du har det bra etter alt som har vært du også, og at du greier å se framover og være optimistisk. Er innom over 35 og prøver av og til, for å se om det er noen kjente som har skrevet innlegg. Så jeg følger da litt med på hva som skjer.. Ønsker deg lykke til med prøvingen også, hos meg klaffet det jo igjen (men først da jeg fikk fokus over på skole og andre ting, og greide å ikke bare tenke babylaging lenger..) Neste gang er det din tur!! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9484593-ninni-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-9488516
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Del Skrevet 3. juni 2007 Så kjekt å høre fra deg ninni Tenk at du er komt så langt! Du har spennende dager foran deg. Må innrømme at jeg blir skikkelig misunnelig, men du verden som jeg unner deg å endelig få det etterlengtede nurket ditt. Godt at du ble ferdig med eksamen da. Hva er det du videreutdanner deg i? Jeg vurderer å gå enten jordmorutd. eller intensiv. Vi får se... Skal prøve litt til først. Håper du kan skrive og fortelle om hvordan ting går fremover. Gleder meg med deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9484593-ninni-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-9492402
Ninni36 Skrevet 5. juni 2007 #4 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei igjen. Er her ennå jeg, ser ut til at ting skal ta litt tid ) Holder på med videreutdanning i psykisk helsevern, og synes det er kjempespennende. Deilig å lære nye ting, samtidig som dette er studier som passer meg veldig godt. Liker å reflektere over ting og tang, og elsker å jobbe med andre mennesker, spesielt barn og unge og familier. Ferdig med 1 år på deltid nå, 1 år igjen. Og så får vi se om jeg tar mastergraden også, har det ikke så travelt kjenner jeg.... Tar det litt som det passer. Anbefales å gå i gang med skole da, fikk definitivt tankene over på noe annet. Og så går det jo fint å studere deltid og få barn samtidig, eller en kan ta perm om noe skjer. Er vel fulltidsstudier det du tenker på. Er jo uansett ikke nødvendig å velge enten eller, sier heller ja takk begge deler jeg ) Nå skal jeg bare 2 uker på skolen til høsten, og 2 til våren: resten har jeg fått utsatt til jeg begynner på jobb igjen. Dette ble jo rene stilen, tydlig at jeg plutselig har fått god tid og bare går her og venter ja... Vi snakkes igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9484593-ninni-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-9505259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå