Gå til innhold

Hvike symptomer har dere som er i uke 11 (samme som 1 trimester)

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer på hvilke andre symptomer dere som er i uke 11 har. Jeg er trett,går ofte på do,kviser(tror det er pga graviditet),og var litt småkvalm for det var lenge siden jeg hadde spist. Har ikke noe særlig stikninger i livmoren,det har vært mitt sikreste tegn på at jeg er gravid,så jeg går og tenker på om jeg har hatt en MA. Dere som har vært her inne en stund kjenner sikkert min historie med blødninger/blodansamlinger i livmor.Har jo lest at symptomene begynner å avta i uke 11.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i uke 12+1 og jeg har omtrent de samme symptomene som deg. Trøtt, kvisete og sulten. Ellers så går jeg myyyyyeee på do og har ømme pupper. Jeg begynner ellers å merke det litt på magen nå. Merker at den endrer form og kjennes anderledes ut. Jeg kjenner ikke noe til stikningene i livmoren som så mange merker.

Håper inderlig at det går bra med deg!

Godt å høre at det er flere som har det som meg med symptomer,jeg er 11+2 og teller dagene frem til jeg er 12 uker,da skal jeg prøve å slappe av og slutte og engste meg. Skal på Ul på fredag så jeg tør ikke å slippe jubelen helt løs før den er overstått,både gleder og gruer meg til den. Hadde en periode i går da jeg tenkte at det hadde gått galt igjen,men i dag tror jeg at det går bra,så det varierer veldig.

RØYTER, er oppblåst, treg i magen, trøtt veit jeg ikke helt.. Ikke som sist. DA var jeg trøtt da. Er bare sliten nå. Går fint å være oppe og våken nå. Jobber litt mer denne gangen da, så litt forskjellig situasjon fra sist. Merker ikke stikninger, og kjenner ingenting annet ellers... Var litt kvalm i starten, har heldigvis gitt seg.

Heisann!

Jeg hadde endel stikninger i livmora i mitt første svangerskap, men ikke merket noe særlig enda til dette denne gangen. Kvalmen har avtatt nesten helt nå. Men er utrolig oppblåst, har nesten vokst ut av BHene mine (Noe jeg er veldig fornøyd med:-)) og grådig god matlyst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...