Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hei! jeg lurer på hvilke andre symptomer dere som er i uke 11 har. Jeg er trett,går ofte på do,kviser(tror det er pga graviditet),og var litt småkvalm for det var lenge siden jeg hadde spist. Har ikke noe særlig stikninger i livmoren,det har vært mitt sikreste tegn på at jeg er gravid,så jeg går og tenker på om jeg har hatt en MA. Dere som har vært her inne en stund kjenner sikkert min historie med blødninger/blodansamlinger i livmor.Har jo lest at symptomene begynner å avta i uke 11.
anonymus 2 små Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei! Jeg ble plutselig veldig kvalm igjen for noen dager siden... Hadde da hatt nesten to uker pause. Har ikke så mye stikkninger i underlivet, puppene er ikke like ømme lenger heller. Ellers er jeg fortsatt veldig trøtt og sover mye. Bor nesten på toalettet... hehe Håper alt fortsatt går bra med deg:)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 jeg har også tro på at dette går bra,men det er den forbaska underbevisstheten og tanke på en ny MA,typisk at det gikk til hel... den gangen jeg trodde alt var bra,og denne gangen jeg har mange ganger vært overbevist om at det går skeis igjen så kan det vise seg at det går bra,ironisk. Jeg er også 11+2 tror jeg,så da er vi like langt. Ser frem til UL 8 juni,men både gleder og gruer meg.... Godt å høre at det er flere som har mindre symptomer men har de samme som meg.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har: ømme pupper går på do ofte trøtt og sliten ellers er alle symptomer borte!! men tror da alt er greit likevell... har termin på samme dag som deg!
Tigermor. Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er også 11+2 og mine symptomer er: - Av og til morgenkvalme - Trøtt og sliten, spesielt på kvelden. - Ømme pupper - Bekkenløsning - Magen begynner å bli hard nederst...fikk ikke igjen dongeribuksa mi i mårrest =) JIPPI =) Skal til legen 8 juni...håper å få høre hjerte slå =)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 jeg skal på UL 8 juni,tør ikke å slippe jubelen løs før den,men har tro på at dette går bra.Tror magen min har blitt litt hard nederst også,nå i det siste har jeg gått med en romslig dongeribukse så det er ikke noe problem å få den igjen.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 trett, sliten, småkvalm, meget oppblåst og har halsbrann. Er fin om morgenen men symptomene tar seg opp fra ettermiddag og utover kvelden er da som em kjempeballong og kvalm og sur :-) Er generelt i bedre form enn jeg var for ei uke siden er nå ca. 11+2, og er glad for det. Vil engste meg altfor mye med ma og slikt, og tror heller ikke du bør gjøre det, Solstråle. Har det skjedd deg før, så tror jeg det er enda mindre sjangse for at det skjer nå igjen. Lykke til :-) Ha en strålende junidag alle dere småkvalme, oppblåste men akk så lykkelige vordende mødre ;-)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 jeg engster meg ikke lenger nå,men har perioder,har egentlig mye symptomer enda så dettte ser bra ut. Men skal bli godt å få den UL likevel på fredag,må liksom ha det hvitt på svart.
Myrini Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Jeg skal også til legen 8. juni - tror svangerskapet blir litt mer "virkelig" for meg da Trøtt er jeg dagen laaaang - slitsomt, men jeg er flink til å ta pauser og slappe av. Så var det de j..... kvisene da - de popper opp - og nå har jeg jaggu meg fått to på halsen også!!! Bort med seg! Magen er som en ballong - oppblåst og rar. Buksene begynner å bli for trange - jeans er lagt bort til neste århundre... Hormonene løper løpsk for tiden - stakkars familien min, jeg er nok ikke bare enkel å leve med. Men, det går over. 25. desember er foreløpig termin - gleder meg Klæm
Feliz31 Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 ømme pupper tydelig blodårer på puppene plutselig kvalm og må spy oppblåst i magen på kvelden sterk luktesans oppe på do om natten Føler allikevell at jeg har mer energi nå enn de senere ukene. Slapper mer av. Livet har liksom begynt å gå sin gang igjen, var noen uker jeg følte at det stod helt stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå