Gå til innhold

Dere som har tatt silikon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når betalte dere selve regningen? Måtte dere forhåndsbetale, og hvor tok dere det?

Hjertelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalte rett før operasjonen, hele beløpet + sportsbh:) Gjorde det på colosseumklinikken for snart 1 mnd siden. Lykke til, ikke noe å grue seg til:)

Skrevet

Var det vondt nuttami? jeg skal gjøre det til høsten....hvis jeg tør.

Har fått de barna jeg skal og puppene ser ut som vrengte bukselommer..=Æ(

Skrevet

Akkurat derfor jeg gjorde det og føler meg nesten som et nytt menneske nå. Hvertfall når jeg er naken, hehe:) Noe smerter, men langt fra hva jeg hadde trodd, hadde fint gjort det igjen. Hadde hjelp til ungene første uka, og det var smart, ble ganske utmattet i tillegg til at man ikke skal løfte. Det værste er egentlig kløen, for det irriterer meg litt, men bare arrene som gror jo.

Ble helt overasket når jeg tok av teipen på arrene, det synes ikke jo. Supert, var nesten det jeg var mest redd for:)

Puppene ser veldig naturlig ut, ennå et lite heng, det synes jeg er bra for ville ikke ha store struttepupper som oste silikon lang vei. Kan ikke kjenne at det er noe i dem, myke, men ikke tomme og det er supert. Anbefaler dr. Roald på colosseumklinikken, han er flink:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...