Gå til innhold

Da har vi vært på foreldre og barn festivalen

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur

Fikk lakt igjen litt penger, men følte heldigvis ikke behov for å tømme helle hallen ;)

Var et greit sted å oppdage nye leverandører. Vi fant bl.a en som hadde treleker (gyngehest i tre er nå helt ut.....det skal være motorsykkel ...) og så fant vi en ny en på bleier som så bra ut :)

Og så fikk vi kurs i bæresjal på standen til bladet "gravid" Var usikker på hva slags type sjal vi skulle velge så det var greit :) Kjøpte sjal så nå er det i boks. Samt leander vugge og kjøre stol.

Fortsetter under...

Ja synes det var veldig bra der jeg :) Fikk mange ideer, for ikke å snakke om en del tilbud, så jeg synes jeg fikk bra utbytte av messa!

Fikk også demonstrasjon på sjal som så veldig bra ut, og en liten gutt på 7 måneder som het Ivar var utmerket modell:) Fikk også snakket litt med jordmor Siri von Krogh, som var veldig flott!

Å ja, så morsomt da :) Jeg satt i sakkosekken ved siden av "modellen" Ivar :o) Hvilken var Tricot Slen? Den elastiske? Jeg kikket på en del av sjalene, men de jeg hadde mest lyst på fantes bare i et fargespekter som ikke ville passe noe særlig av de klærne jeg har- så får heller bestille på nettet senere.... Kunne tenkt meg en grå/sort, men fantes bare i grønn og rød på messa ...

Annonse

Gjest Ut på tur

Vi kjøpte elastisk(håper å bære helt fra starten av) i brunt. Passer til oss begge. Men kjenner jeg meg selv rett kan det vel hende det blir ett til. Håper jo å bruke det mye og da kan det uansett være praktisk med mer enn ett tenker jeg for det må jo vaskes.

Har du vært inne på www.tettinntil.com? der er det mange med reklame for sjal noen ensfargede og noen med mønster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...