Gå til innhold

November: Jeg fikk jobben!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.august begynner jeg som SFO leder.......:). Fått ordnet det sånn at Selma fremdeles skal være hjemme. Pappan og jeg bytter på......

Synes det er litt tidlig å dra fra henne, men slike jobber vokser ikke på trær.....og sånn det er nå - skal det nok bli bra alikevel:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Det høres jo ut som en tipptopp jobb det da!

Skrevet

GRATULERER:) da gikk ikke intervjue så ille som du trodde likevel:) Så deilig å få starta i ny jobb da!!!

Skrevet

Tuuuuuuusen takk:0). Blir veldig spennende!

Skrevet

Så bra, gratulerer:)

Hva slags utdanning har du?

Skrevet

Takk,takk:). Jeg er førskolelærer med videreutd i spesped.

Skrevet

Har fått meg jobb jeg også! Sånn umiddelbart sa de at det hørtes fint ut om jeg kunne begynne da perm er over i november:):) Deilig å slippe å tenke på det assa :)

Gratulerer med ny jobb!

Skrevet

Gratulerer med ny jobb til deg og da, Kab:) Hva slags jobb skal du begynne i?

Skrevet

Takk!

Jeg skal begynne i en administrativ stilling i et frima som heter Citymaid. De selger hjemmetjenester til bydeler i Oslo og noen kommuner i Akershus. Min jobb vil bestå i å blant annet rekruttere hjemmehjelpspersonale, lære opp ansatte, følge opp og veilede ansatte, utstrakt kundekontakt og div annet merkantilt.. vet ikke så altfor mye ennå, men de sa de skulle ringe meg igjen denne uken for å avtale tid for nærmere samtale..

Jeg er utdannet sosionom og har tidligere jobbet en del med eldre, psykisk utviklingshemmede og barn.

Skrevet

Det hørtes ut som en spennende jobb! Når starter du i den da? Har du får bhageplass til Jenny?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...