Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Heihei Jaja da lusker jeg meg også inn hit, visste ikke om "Bli Gravid" debatten før.. Jeg fødte da en herlig prinsesse 14 januar 2007. Og nå vil vi ha en til.. Jeg hadde sist mens ca 12-13 mai og EL ca 26,27 mai. Etter samleie la jeg meg med beina høyt og håper nå på å ha blitt gravid! :-D 29-31mai hadde jeg vonde stikkninger ved trusekanten og innover mot eggstokkene og livmoren, kan dette være et tengn på at jeg er gravid? (vet ikke dette selv fordi sist jeg ble gravid merket jeg ikke noe før i uke 5) Jeg har enda litt vondter der nede ved trusekanten, og er en del kvalm... og er trøtt heeele tiden... Håper at jeg er så heldig og har blitt gravid! Er vel for tidlig å teste nå bare 7 dager etter EL? Eller finnes det noen tester som viser så tidlig? Tok test i går som var negativ, tok 2 forskjellige... 1 sånn strips som dem selger på www.babyornot.no og 1 sånn som jeg også kjøpte der med sånn dryppe ting i. Noen som vet om det er noen som helst mulighet for at jeg kan finne ut om jeg er gravid, nå allerede 7 dager etter EL? Er så nyskjerrig og håpefull'! :-D
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei og velkommen=o) Så tidlig i gang alt...=o) hehe...(godt ment altså) Ja, jeg vet ikke altså. Men tror det er best å vente 14 dager etter EL...Men noen tester pos tidlig, men det tror jeg er fordi de hadde EL tidligere en de trodde. Har ikke vært borti de testene, sikkert noen andre her som har. Krysser fingrene
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 hehe ja klarte ikke vente lenger :-P Må lissom bare prøve en gang til Nei den egentlige grunnen er at sambo har fått beskjed av legen at han kanskje ikke er produktiv så mye lenger... så da snakket vi om det og fant ut at vi ville ha en til nå mens vi enda har sjangsen... Jeg er klar for en ny graviditet nå, kroppen er god igjen etter fødselen, bortsett fra at jeg enda bærer på alle de xtra kiloene :S hehe... jaja *håpe håpe* Så får jeg bare vente til IKM før jeg tester da... er ikke vits å sløse bort massevis av penger på tester som viser negativt vell! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå