Gå til innhold

Noen som har prøvd Bio-T??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, på en pakke. er ikke ferdig med den en gang. trener ikke mye utenom. maks en gang i uken. går litt turer hver dag. tar de om morgenen med frokosten. er seks kapsler som jeg tar da med et stort glass vann. går helt fint. er ikke så mye sulten og snope syk.

har ikke vekt så vet ikke helt. men føler meg smalere rundt livet.

og i dag spurte min 14 år gamle bror meg om jeg hadde slanket meg ;)

det er bare en type Bio-T. de har de på salg på vita nå til ca 140 kr pakken :) spiser snop, hehe.. men er egentlig ikke for jeg MÅ ha liksom. men er veldig glad i snop. så lørdagskveld må man han :)

tror jeg kommer til å kjøpe en pakke til nå til uken. det øker jo forbrenningen. er grønn te i det. lykke til. og gi meg tilbakemelding da ;) tror du merker forandring på andre brett :)

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

hei nattinatt.det står at de skal tas sammen med et måltid.legger de sammen med skivene til frokost slik at jeg tar de mellom to skiver.skal prøve meg på en pakke til.

skal til legen for å høre om han kan hjelpe meg å få operert bort hengemagen min.

mannen min syns så synd i meg at hvis ikke legen hjelper meg så tar vi opp lån for å få det fjernet

Hei Gram

Ja eg tok de til frukosten,men det var visst noko skjedde slik at det tok litt tid frå tabl var tatt,til eg åt.Sikkert lurt å gjere det slik du gjorde.Elles så har eg prøvt ultrashape i går, så eg er så spent om det vil virke.Eg må i tillegg følge ein diett i 14 dager, og så trene litt i tillegg.Eg trener ein god del no.Eg har tatt flankene no,og hjelper det godt,så håper eg at eg kan ta magen seinere.Flott at mannen din støtter deg i det,er så godt når de forstår!!God klem til deg,og lykke til videre.Klem

Så flott!!Ja slik de skal være,har ein sånn ein eg og.Ja du det er som ul,berre mykje meir intensivt,skal smelte vekk,eller frigjere fettcellene,så skal kroppen bruke av de frigjorte fettcellene,som ikkje vil komme tilbake.Og så går eg no på ein diett,skal det over 14 dager,og så vil eg forhåpentligvis sjå resultatene etterkvart.Skal halde dere oppdaterte etterkvart her inne.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...