Gå til innhold

Når jeg var på ultralyd lå den lille sånn at vi ikke så kjønn, vet noen hvor ofte den lille snur seg? klarer ikke vente en mnd til neste ultralyd. Sniker meg til privat ultralyd. Noen som anbefaler privat ultralyd i Oslo???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har tilgang på bil anbefaler jeg Dr. Heggelund på Lillestrøm Gynekologiske Klinikk. Han er veldig flink og du får med 2 bilder inkludert i de 500 kronene det koster. Det er ganske mye billigere enn de jeg har ringt i Oslo:)

Jeg var ikke fornøyd med Dr.Heggelund.Han har sagt feil info om både morkakeplassering og mengde fostervann.

Jeg anbefaler på det sterkeste VOLVAT i Oslo, Knut Dalaker. Han er utrolig flink, voksen kar i 50 åra,veldig seriøs rolig og dyktig.Koster kr. 1095,- men verd hver ei krone.

Lykke til.

Oj, det var dyrt... Men jeg bor jo i Nord Norge, så er ikke en aktuell klinikk for meg uansett :). Jeg skal på ultralyd i morgen, og er så utrolig spent på kjønnet!! Hvis nurket ligger sånn at vi ikke får sett, nekter jeg å gå derfra! :D Nei, går vel dårlig det...Men hvis man ikke ser kjønnet, må man altså betale selv for en ekstra ultralyd? Noen som vet priser for det i Tromsø? Er det like dyrt som i Oslo?

Hei!

Har ikke vært på noen privat ultralyd selv, men kjenner noen som var på legesenteret på Oslo City og tok 3D-ultralyd, de var i hvert fall veldig fornøyde :-) Regner med at de også har vanlig ultralyd der. Husker ikke prisen dessverre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...