jordbærsjokolade Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har sånn ca peiling på hva slags kjole jeg vil ha men er ikke så flink til å sy selv:) Har ikke funnet drømmekjolen i noen butikk, men den er i hodet mitt!
♥Snulder Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har nettopp jaktet desperat på skredder selv! Pga at kjolen min var bestil 2 størrelser for stor. Nå var jeg heldig og fikk ei i nærområdet til å fikse det, men var også i kontakt med andre. Bl.a. ei som holder til på Frogner ved Kløfta: http://www.mamut.com/somogtjenester
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vet ei som ikke er skredder. Men hun er flink. Hun holder på med min kjole nå og hun har laget ball kjole til min søster tidligere. Hvis det er intressant så er det bare og si fra. Hvilken type kjole er det du vil ha? Har du noe bilde med noe lignende? Eventuellt flere bilder der noe av idéene dine er på ene bilden og en annen idé på en annen bild? Hvis du skjønner hvordan jeg mener. Litt lettere og skjønne hvordan du vil ha det da. :-)
jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Hallo anonym:) Kan du ikke sende meg en pm, så kan vi meldes der?
jordbærsjokolade Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk:) Skal sjekke ut mamut jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå