Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hun har nå tatt ut 3 egg, var fryktelig vondt for henne, da legen traff en blodåret og sprakk, så hun fossblødde, så hun ble jo på sykehuset lenge, og jeg som ventet sååå på henne... (( Hun har det vondt men det går nok bedre utover dagen, så får vi bare krysse at de blir befruktet også og at dette har en happy ending!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Har tenkt mye på henne i dag,og det ble ikke mindre av sms`n jeg fikk fra henne.Nå håper jeg at alt vondt hun har hatt blir skikkelig belønnet:O). En god klem til dere to i Danmark!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Kjedelig når det blir ekstra komplikasjoner ( Hils henne så mye fra meg ) Håper alle eggene blir befruktet og at delingen blir perfekt. Lykke til de neste dagene!!!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Oi! Denne hadde jeg ikke sett før nå! Stakkars optimisten! Hørtes ikke godt ut! Nå er hun vel i gang med innsetting snart, får håpe eggene har blitt delt perfekt og at dette gir gullgevinst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå