Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hun har nå tatt ut 3 egg, var fryktelig vondt for henne, da legen traff en blodåret og sprakk, så hun fossblødde, så hun ble jo på sykehuset lenge, og jeg som ventet sååå på henne... (( Hun har det vondt men det går nok bedre utover dagen, så får vi bare krysse at de blir befruktet også og at dette har en happy ending!!!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Synd at det ble litt komplikasjoner, men så bra at hun har fått ut tre flotte egg da! Du må hilse henne masse lykke til. Jeg tenker på henne. Håper hun får en stor belønning om ett par uker
skifer Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 3 muligheter til befruktning da,håper alle blir befruktet og deler seg fint:) Følger spent med. Mange klemmer Skifer
martine68 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Så flott at du kan oppdatere oss på hva som skjer med Optimist Tullemor1. Krysser fingrene for at eggene befruktes og deler seg slik de skal. Masse lykke til optimist. Du får ruge og kose deg som best du kan Tullemor1. Håper virkelig det går din vei nå. Det hadde gledet meg mye. klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 I dag har mange av mine tanker gått til Danmark. Jeg håper du er kvitt smertene nå kjære optimist.Ikke minst,jeg håper eggene dine er befruktet i morgen optimist ) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå