Gå til innhold

i slutten av min 18 uke, ingen bevegelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette er nok helt normalt!

har lest i de andre forumene her om førstegangere utti 20-23 uke som ikke har kjent noe ennå!

så du behøver nok ikke å være bekymret! og bare gleed deg til UL, så får du en bekreftelse på at det er noen som spreller rundt inni deg! :)

Hei, jeg er i begynnelsen av uke 19, og har heller ikke kjent noe ennå, men vi var på svangerskapskontroll for en og en halv uke siden og hørte hjertelyden klart og tydelig. Tror det er vanlig for førstegangsfødende å ikke kjenne noe ennå. Må innrømme at jeg ikke er helt siker på hva jeg skal kjenne etter heller da...:o) Mulig jeg har kjent noe, men kanskje trodd det var luft i magen eller noe sånt.

Hei! Begynner på uke 18 på lørdag. Har ikke kjent noe spark ennå, har heller ikke hørt hjertlyden...men skal til jordmor på mandag og UL på tirsdag, så håper alt er normalt da. Magen har jo vokst...Men man er jo bekymret uansett! Er min første også!

Annonse

Siden dette er min 3. så kjente jeg bevegelser fra uke 14, men nå har det vært stille i flere uker. Magen vokser imidertid og jeg bekymrer meg ikke enda.

De andre ungene sparka noe helt vanvittig gjennom hele svangerskapet og aktivitetsnivået deres ble ikke roligere etter at de stakk nesa ut i verden for å si det sånn (he,he).........har vært en sammenheng der med mine i alle fall........ så nå går jeg faktisk bare rundt og håper på at 3.mann blir en sånn rund, liten mjuk budda som tar livet med ro.... og som spiser, raper og sover fra dag en.....:-)))))

....Åååå nå gleder jeg meg sånn til babyen kommer...

Da jeg var hos jordmor på tirsdag fikk jeg masse brosjyrer, og i en av dem står det at dersom morkaka har festet seg ut mot magen, fungerer den som "støtpute" og at det derfor vil ta lenger tid før man kjenner bevegelse. Synes ikke du skal bekymre deg, alt går helt sikkert kjempefint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...