Gå til innhold

JA! Den ultimate bleien er på markedet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd de nye Pampersene med overlappingstape og eeeeeeeeelastiske sider? De er RÅGODE! Endelig en bleie som passer også min lange og slanke baby. Den sitter godt og tett når hun ligger strak, men er så elastisk og fin at den ikke strammer i det hele tatt når hun krøller seg sammen og putter tærne i munnen. Herlig.

Jeg fikk en liten overaskelse da jeg åpnet pakken (som ser akkurat lik ut enda) og fant de nye bleiene. MED bruksanvisning faktisk!

JA, jeg er helfrelst og imponert.

Har dere prøvd de?

Hva syns dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken kg klasse er disse bleiene i? Høres ut som di bleiene jeg bruker her i spania som heter dodot activity, di er tynne og elastiske i sidene, knallgoe ;);) Men litt dyre da :(

Skrevet

Str 2. Midi. 3-6 kg. Men den kommer sikkert i alle str.?

Den er ikke dyr heller. 20 kr for 36 bleier på rema.

Skrevet

Enig med deg! Jeg ble også superfornøyd da jeg prøvde de, de passet perfekt! Vi bruker str 3, så den kommer kanskje i alle str da..

Kjempegod bleie, vi anbefaler!!

Skrevet

så gøy ;) håper di har i større da, har en stor plugg jeg ;);) Har blitt helt frelst i disse bleiene, men kan jo ikke akurat ta med meg bleier i kofferten hjem, har andre ting å bruke kg og plassen i kofferten på;)

Skrevet

Jepp vi har byttet til dem fra active fit nå, var elastiteten og passformen vi falt for med active fit og nå fyller de vanlige pampersene samme kravene + at de er billigere. Olivia har str 4 nå, kjøpe de store eskene på rema...finnes vel ikke billigere og bedre bleier enn det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...