york Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg lurer på om det er en forskjell mht om man bruker progestan eller cicrone, i forhold til når man kan forvente å få blødninger/mens. Er det sånn, at med progestan så blør man ikke før man har sluttet å bruke det, mens med cicrone så starter blødning når det vanligvis er forventet at mensen evt.skal komme?
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har ikke opplevd forskjell )
Sunniva78 har to små Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Tror ikke det er forskjell jeg heller. Men mensen kan derimot bli forsinket av Progynova, som man bruker ved fryseforsøk i stimulert syklus.
Sunniva78 har to små Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Ja det er det samme, bare ulik styrke:-)
york Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 Ok. jeg har stusset litt, fordi noen skrev at man ikke får mensen før man har sluttet å ta progestan. Samtidig som noen begynner å blø før det er gått 14 dager, mens de ennå går på progestan. Da er det kanskje ikke noen "regel" her da....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå