Gå til innhold

Basson Roma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen som har noe positivt å si om basson roma duo vogna da? Den har nemlig jeg kjøpt. Vi falt for den begge to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den vogna og var kjempefornøyd:-) Eneste minus for meg er at den ble for tung pga bekkenløsning som ikke vil gå over (6mnd siden fødsel), derfor solgte jeg den og kjøpte ei sportstrille.Her jeg bor er det også mange tunge bakker. Hadde det ikke vært for bekkenløsninga og vekta på vogna; hadde jeg nok ikke solgt den.

Pen vogn, stor og lun bag, stødig og god å trille :-)

Skrevet

Jeg ville ha den, men typen ville ikke :-( Han ville ha en trehjuling..

Skrevet

Jeg også hadde den vognen. Jeg sleit også med bekkenløsning, og siden vi har bil som gjør at vi måtte ta av 2 hjul for å få den i bagasjerommet så byttet vi vogn etterhvert. Hadde det ikke vært for bekkenløsning hadde jeg brukt den enda. Kos dere med den fine vogna dere!

Skrevet

Dårlig kjøp! Den er fryktelig tung og elendig kvalitet!

Skrevet

Vi kjøpte Basson Roma til vår første, og den skal vi bruke igjen. Den vogna var best i test hos TV2 da vi kjøpte den for 2 år siden.

jeg er kjempe fornøyd med den. Bagen er stor og god ( i visse tilfeller litt for tung, så den er vanskelig å ta med, men vi kjøpte en bag som vi puttet oppi dypvogna, det var genialt hvis vi var ute på tur hvor vi ville ha bare baggen med oss) Sportsvogn-delen har vi brukt til førstemann helt fram til nå. Jeg syntes ikke vogna i seg selv er tung og trille, men tung å løfte den er det ( ikke så mye jeg gjør det :o) )

Jeg er kjempe førnøyd!

Skrevet

Takk for svar! at den er tung å løfte ser jeg ikke på som noe problem, for jeg har ikke tenkt å gå og bære den rundt. Har lav, romslig bil, så det blir bare å løfte den ut og inn derfra.

Siden jeg har termin i august tenker jeg det er praktisk med den store bagen til vinteren, for mini`n blir jo ganske stor på senvinteren.

Får vente med å dra flere konklusjoner til jeg får prøvd vogna i praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...