Miraculix Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hei!! Hvordan går det med deg? Hvordan ligger du ann i syklusen nå?
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Halla snupp...=oD Jo da, har det bra jeg..=o) Nå er jeg ferdig med mensen, så nå er det jakting på tur...=o) hehehe...Tror jeg har EL ganske snart..så skal få med sambo på sex i kveld..hehe...Du kan jo se på charten min http://www.fertilityfriend.com/home/1a0920 så du skjønner da at jeg tror jeg snart har EL...hehe...ikke sikkert men lov å prøve seg=o) Hva med deg da? Hvordan går det og hvor ligger du?? masse klem
Miraculix Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Okei, da var den blødningen vi funderte på ute av verden :-) Egentlig deilig å bare komme i gang med blanke ark nå da!! Jeg har ingen peilig på når jeg har hatt el, men forventer tr ca onsdag tenker jeg. Så ho kommer vel som planlagt hun da, akkuratt når sola kommer opp på himmelen :-) Hun kunne godt holdt seg unna, så jeg kunne sola meg og sånn uten å tenke på at den drittkjerringa var på vei :-) Men men, det gjenstår å se!!!!! Skal titte på charten din nå jeg, "musa" mi har litt dårlig batterier så jeg må trykke på den knappen under hele tiden, så jeg får strøm!!!!! Hehe, får vel fly ned på butikken snart, så jeg slipper å tenke på det, hehe...
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hahaha...ja da så...=oD Vel du får skyndte deg ned i butikken sånn at jeg ikke blir for lenge alene her...hehehe... TR underveis ja...hmmm...kanskje du skal begynne å tempe du også..Forstår ikke så mye selv så..da er vi to...Men har fått med sånn at først stiger tempen så detter den ganske mye ned når egget slippes så stiger den igjen..er jo morsomt å se da..hehe Hva har du gjort i uka som var?? og hva har du planer om i sommer da??
Miraculix Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Ja, ho er nok på vei nå..! Men får jo krysse finrene for at ho holder seg borte:-) Har jo tatt disse blodprøvene da, så får vi se hva de viser!!! Venter i spenning på de svarene!! :-) Men men, alt med dette innholder jo å vente, så da får jeg jo vente da. Hehe, begynner å bli vant til det nå! Orker ikke å tempe jeg assa, syntes det er så utrolig slitsomt, hehe, vet jeg er lat altså, men.......... :-) Viser blodprøvene at alt er normalt, så tar jeg det bare som det kommer!!! Men tror temping er ett bedre alternativ for meg enn el-tester iallefall, har jo aldri fått en eneste test positiv!!!!! Ja, skulle flydd ned i butikken, men tusler fortsatt rundt i pysj buksa og morgenkåpe jeg, og det er så deilig!!!!! Hehe.. Men hadde vært digg med litt rundstykker å sånn da... Hmmmmm
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Nei da...ikke stress det, med å tempe...hehe... Ja,det stemmer...er spent på de prøvene ja..men tar det ikke 2 uker bare da?? Husker ikke når du tok prøvene da..haha... Ja, er nok mening at vi skal ha det sånn: skjer det så skjer det...haha..men klarer ikke å vente... Jøss...Når har du startet med testingen da?? Og hvor ofte tester du...? Hadde vært lurt å tempe ja...=o) men du får vente til det når du har nådd desperat...hehe Ja sitter her og koser med med gårsdagens lasagne...namnam
Miraculix Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2007 Tror du ikke jeg glemte batteriene da... Hehe... Ble så opptatt av åssen baguett j skulle kjøpe jeg, så la alt annet på hylla.. Hehe.. Jaja, det får bli en tur til :-) Ja, har tempa før og funnet el, så det går jo seff ann :-) Men; får vente litt til med det. Vet du, jeg glemte helt å spørre når de prøvene ville være ferdig, men får ringe å spørre til uka:-) Lasagne hørtes skikkelig digg ut as.. :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jepp..den var kjeeeempe god..hehehe... Glemte batteriene ja..typisk da.. Hmmmm...kanskje du ikke har nok til testing?? tror du skal vente til du får blodprøve svarene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå